Wuhuuu .. vi har fået have!

I dag blev indhegningen endelig færdig (sådan da … der mangler stadigvæk lidt finish) og kattene kunne lukkes ud for første gang i over 2 år :yah:
De indtog alle haven med høj haleføring, på nær Spotty … han syntes det hele var liiiidt farligt :surrender1:

Bøllen:

Bambina og Miden:

Spotty gemmer sig i vaskehuset (lige nu står der masser af skrammel derude, men det skal indrettes lidt kattevenligt)

Miden og Bambina:

Hmm … mon jeg kan klatre over her ? :gruble:

… eller måske her ?

Miden :hjerte:

Dagens første flugtforsøg:

Spotty har bevæget sig ud i haven … med hanekam og kæmpehale :tihi:

Her er han blevet mere sikker:

Lige pludselig kom Fætter Pindgris luskende på den anden side af indhegningen:

Den var meget interessant …

B’erne :knuser:

Dagens 2. flugtforsøg …

Miden nåede næsten at komme op på taget på vaskehuset, der valgte jeg at pille ham ned, frem for at hente kamera’et og forevige forsøget … den flugtvej er sikret nu :ok:

Mine stakkels ben, efter at have kravlet rundt ml. indhegningen og hækken, for at banke kramper i fra bagsiden … :S

Men det har været hele arbejdet værd og jeg er GLAD :hjertehop:

Hvor er det bare dejligt for både kattene og dig at i nu kan nyde haven.

Det ser ud til at kattene nyder det meget.

Håber at dine ben nu kan slappe lidt af og få det bedre.

Hvor ER det bare fantastisk at opleve når misser komme ud for første gang i lang tid :slight_smile: Jeg kan godt forstå du er glad :slight_smile:
Det er rigtig smart lavet ved det store træ :thumbup:

Lækkert & godkendt ser det ud til :thumbup:

Hvor er det dejligt…skønt for både misserne og dig :smiley:

Og nu trænger du vist til at komme ud og slappe af i et par dage på havestolen :slight_smile:

KÆMPE tillykke med jeres nye liv - det har du godt nok ventet længe på :wehu::wehu:

Jeg glæder mig til at komme ned og inspicere inden alt for længe :smiley:

Nøj hvor ser det bare godt ud! :thumbup:
Skønt det “endelig” blev til noget, både for kattene og dig. :slight_smile:

Så er det tid til at slappe af, hvile benene og resten af kroppen mens du nyder synet af “vild dyrene”. :smiley:

Det er SKØNT med en have man kan dele med kattene - jeg håber I får mange dejlige stunder derude :slight_smile:

Hvor ser det bare godt ud :thumbup:

Og undskyld :klapper: men jeg kan altså ikke lade være med at grine af den oppustede Spotty :tihi:

Hvor ER det godt misserne har fået have.

Det ser skønt ud! Går ud fra dagen i dag skal tilbringes med benene oppe i dit nye katteparadis :smiley:

Tillykke, til både dig og misserne. Det ser ud til at de allerede er glade for det :slight_smile:

:hjertehop::flag::hjertehop::flag:

Tillykke med den nye kattegård - det ser SUPERgodt ud Hrönn…

Tillykke… bliver dejligt at kunne komme ud :slight_smile:

Hvor er det dejligt for jer alle sammen :slight_smile:

Men det ser ud, som om du lige skal være derude sammen med dem her i begyndelsen, indtil du er sikker på, at der ikke er flere flugtmuligheder. De har vist tænkt sig at afsøge “the perimeter” grundigt, ifald du skulle have overset noget :høhø:

[QUOTE=galath;1194115]Hvor er det dejligt for jer alle sammen :slight_smile:

Men det ser ud, som om du lige skal være derude sammen med dem her i begyndelsen, indtil du er sikker på, at der ikke er flere flugtmuligheder. De har vist tænkt sig at afsøge “the perimeter” grundigt, ifald du skulle have overset noget :høhø:[/QUOTE]
Jep … vi har overvåget samkvem der ude, her lige i starten :smiley:

Lækkert, lækkert, lækkert :DMiden er ikke grimmere i sollys :wehuu:

Endelig har I fået jeres længe ønskede kattesikre have:thumbup:. Tillykke til både dig og kattene :flag:.

Vi har råhygget der ude i dag … jeg kom i tanker om krukkerne med katteurt og fik dem slæbt ind i kattehaven, det gjorde stor lykke :thumbup:
Spotty er stadigvæk skæv … :tihi:

Pictures or it didn’t happen! :regler: :tihi: