Wulfis killinger er nu 10 uger gamle

Ville lige vise Wulfis killinger frem igen igen. De bliver bare lækrere og lækrere. De er nu 10 uger gamle (i morgen onsdag).

Come On

Søde, kælne og nysgerrige Hey (ikke solgt)

Seje Gotcha som jeg beholder

Og nuttede Make som jeg også beholder:

Sjove og overlækre Sugar (ikke solgt)

Søde Ozzy

:iloveyou: :iloveyou:

Hvor er de dejlige skøn-smukke…Ih…altså…:wehuu::wehuu:
I mit næste liv vil jeg have et helt hav fyldt med katte.

Hvor er de dog smukke, skønne, dejlige og overnuttede

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hey, min lille knurremås:wehuu:

Det er altså et rigtigt lækkert kuld Signe :slight_smile:

Hvor er de dejlige, ikke om jeg kan forstå, at de ikke alle sammen er solgt da!

:hjerte::hjerte::hjerte:

UFF !!

Hvor er de bare smukke alle sammen.

:tak:

Hvor er de fine allesammen :wehuu:

De er virkelig flotte Signe!

Sikke et par ansigter - Ozzy ligger med benene over cross som Nanoq altid gør:-) Det ser så kært ud:-)

[quote=lenschow;211339]De er virkelig flotte Signe!

Sikke et par ansigter - Ozzy ligger med benene over cross som Nanoq altid gør:-) Det ser så kært ud:-)[/quote]
Ozzy er helt speciel. Har et helt specielt ansigt.

De er så forskellige hver og een og flere af dem er nærmest kopier af en helt bestemt forfader. Det er helt utroligt sjovt, jeg er virkelig blevet klogere på hvordan sådan noget udseende går i arv.

Men det jeg ville sige var - ja jeg synes deres ansigter var blevet store nok til at jeg ville prøve at lave portrætfotos af dem. :ok:

hold da op hvor er de blevet store-what som tiden går:uha:

men de er skam ikke blevet mindre dejlige - tortie tøzen er også dejlig :wehuu::wehuu::wehuu:

De er simpelthen så lækre Signe :wehuu:
Hvis jeg ikke allerede havde de misser som jeg skal have, ja så kunne jeg altså godt finde på at overveje en af dine :inlove:

[quote=birtheras;211757]De er simpelthen så lækre Signe :wehuu:
Hvis jeg ikke allerede havde de misser som jeg skal have, ja så kunne jeg altså godt finde på at overveje en af dine :inlove:[/quote]
Sig det til alle dine venner. -wehuu :thumbup:

Jeg havde ellers håbet på at få et par nye henvendelser her omkring d. første igen -tihi, men jeg tror måske folk har brugt deres løn på ferie eller noget. :flag:

Jesus hvor er de nuttede :wehuu:

De er på ingen måde til at stå for!