Www.felisdanica.dk

Jeg kan ikke komme ind på Felis Danicas website.
Det har ikke kunne lade sig gøre hverken i dag eller i går - er det bare her, eller kan I andre heller ikke?

her får jeg også bare time out…

Tænker om det kan være vandskader på serverne, hvis de har stået i en kælder i Kbh? :?

Den har været nede et godt stykke tid.

fra før eller efter vandproblemerne i Kbh :?
for der er MANGE servere rundt om, som er blevet skadet og kører med store problemer pga. serverne stod i div. kældre med for dårlig vandsikring :S

[QUOTE=PiaB;639931]fra før eller efter vandproblemerne i Kbh :?
[/QUOTE]

Det ved jeg ikke, for jeg fører ikke dagbog over felisdanica.dk’s oppe-/nedetid :wink:

Flemming sagde bare igår, at han havde forsøgt at komme ind på den flere gange det sidste lange stykke tid (lang stykke tid = relativt), og at det stadig ikke virkede :slight_smile:

ja ok - for jeg har nemlig også forsøgt et godt stykke tid, hvor den har været nede, men det har alle gange været efter regnen…

Og webmasteren ved det godt, jeg fortalte det nemlig i går da jeg havde kontakt i anden anledning.

Det kan sagtens være, at den har været nede sådan on/off, men jeg var lige inde forleden for at checke noget og der var ingen problemer. :slight_smile:

Ja, vi kunne heller ikke komme ind på felisdanica’s side igår…
(og så er det da rart at JYRAK har diverse formularer liggende på deres side :))