Det som jeg tænker på, er især bundmålet. Jeg var nemlig ude at kigge på en bakke forleden dag,
som viste sig, at have mindre bundmål, i længden, end min egen alm. størrelse herhjemme.
Den blev solgt under målet 56 cm. i længden og den var 48 cm. det holder jo ikke.
De havde tilsyneladende brugt det breddeste længdemål på bakken med top på.
Denne bakke bliver solgt under måkene L 66,5 x B 48,5 x H 46,5 cm
Passer det, når man måler helt nede ved bunden?
Håber en kan hjælpe, og ejer sådan en, da jeg meget gerne vil skifte ud herhjemme
Kan jeg på nogen måde lokke dig til at tage mål nederst ved bunden på et eller andet tidspunkt, det passer dig? :englevinger:
Jeg vil blive uendelig glad
Den runder nederst ved bunden - og MEGET rundt mål er ca 46 x 30. Midt på den grå del er invendigt mål ca 55 x 35 - igen meget rundt mål, da bakkerne er fulde af grus
De angivne mål fra fabrikanten er de udvendige mål på længde og bredde (målt midt på bakken).
vi har osse sådan en bakke til vores katte, de 2 af dem er coons, vores er dog uden låg, men det er samme str og bunden ser ens ud.
vores han coon er det man kalder en velvoksen herre og han har absolut ingen problemer med at være i bakken, selvom han har lidt af en alternativ måde at gøre i bakken på:høhø: