Yaaaaaaayyyyy! :D

Så skete det :smiley: Dk Smedegaard’s Klods Hans har på udstillinger opnået titlen Supreme Premier og desuden er han også blevet DVM (Destinguished Show Merit)

Lillemanden blev fejret med manér i Middelfart :slight_smile: Bobler, slik, chips, chokolade mm. blev spist rub og stub. Tusinde mange tak til alle jer skønne mennesker, som kom forbi med godt humør og lykønskninger :hjerte:

Lige et par billeder fra den dejlige dag :rock:

Meget stolt ejer :smiley:

Selvfølgelig skulle han løftes :tihi:

Tak til Susanne for den fine præsentation af Lillemanden :slight_smile: Det ses ikke, men jeg var lige ved at give mig til at tude!

OG

Nu vi er ved det med titler…

DK Catika’s Mingus blev om lørdagen Grand International Premier :smiley: :hjerte:

Her et billede af ham og mig og Sirpa Lindelöf :slight_smile:

Jeg kan godt forstå, at du er stolt af dine dejlige drenge :flag: :flag:

Er Lillepigen ikke flyttet ind endnu?

:ballon:Stort tillykke med begge drengene!:ballon:
:ballonbamse::puuuuust::kor::yourock::regnbuehop::yourock::kor::puuuuust::ballonbamse:
:thumbup::juhu::blomst::pompom::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::flag::hjertehop::pompom::blomst::juhu::thumbup:
:bananer::bananer:

På FB skrev du Distinguised Variety Merit? Det passer også bedre med V’et :cool2:

Tillykke med dem :flag: :flag:

Stort tillykke med dine smukke katte :flag::hjertehop:

[QUOTE=galath;1266709]På FB skrev du Distinguised Variety Merit? Det passer også bedre med V’et :cool2:

Tillykke med dem :flag: :flag:[/QUOTE]

Selvfølgelig er Lillemanden da blevet Destinguished Variety Merit :smiley: og mange tak :slight_smile:

Dejligt at se dig lørdag. Undskyld at det blev så kort :-/

Tillykke med ham! :flag: Det var dejligt at have mulighed for at være der og dele din glæde og stolthed med dig :kram:

Og også tillykke med Mingus - tænk jeg synes det var i sidste uge han bare var en bette killing! Som tiden flyver…