Yaba-Daba-Doo

Denne skønhed :wehuu: flytter ind hos os på Torsdag.
:wehu::wehu::yah::yah::jubiii::jubiii::jubiii:

Så hvis i skulle hører om en evt vanvidsbilist :bil: der husers på sjælland Skærtorsdag, så er bare mig der skal hente ham hjem:tihi:

Nu er I advaret :muhaha:

Han navn er DK Marsini Yaba-Daba-Doo

Åhh hvor er han fin, skønt udtryk og sikke nogen farver WOW :wehuu:

Jeg har en frygtelig svaghed for persere må jeg jo nok indrømme :hjerte:

Tak for advarslen.
Jeg vil holde mig indendøre torsdag. :slight_smile:
Bor jo lige ved siden af hvor du skal hente skønheden, så jeg føler mig ret udsat for vanvidsbilisten :):slight_smile:

Tager du ham med til Asnæs 22. maj??

ååhh hvor er du heldig:wehuu: :savle: Sikke en smuksak :hjerte: -love

Stort tillykke, han ser vel nok dejlig ud :love:

[quote=Mig og Mille T;354466]Tak for advarslen.
Jeg vil holde mig indendøre torsdag. :slight_smile:
Bor jo lige ved siden af hvor du skal hente skønheden, så jeg føler mig ret udsat for vanvidsbilisten :):slight_smile:

Tager du ham med til Asnæs 22. maj??[/quote]

Ja pas heller på omkring kl 14 når jeg kommer :bil: i fuld fart.

Jeg regne med at tage ham med til Asnæs, så ikke skal være alene hjemme den dag.

[quote=cæsar;354473]Ja pas heller på omkring kl 14 når jeg kommer :bil: i fuld fart.

Jeg regne med at tage ham med til Asnæs, så ikke skal være alene hjemme den dag.[/quote]

Ok kunne du sende en præcis kørselsrute til mig, så jeg ved en fejl IKKE får forvildet mig til bageren eller noget, i det tidsrum du huserer heroppe:tihi:

Lyder fint med Asnæs, glæder mig til at se ham igen:thumbup:

Ej, hvor er du altså bare heldig! Han er da bare så skøn :inlove: :wehuu: :inlove:

jeg troede du kendte ruten :?

jeg bor jo ved siden af ZooCity, den nøjagtig rute blive nok lidt svært da jeg ikke er synderlig kendt på de kanter, jeg aner faktisk ikke hvor Grevinge ligger henne.

Jeg satser på at min GPS ved det:blondine:

[quote=cæsar;354479]jeg troede du kendte ruten :?

jeg bor jo ved siden af ZooCity, den nøjagtig rute blive nok lidt svært da jeg ikke er synderlig kendt på de kanter, jeg aner faktisk ikke hvor Grevinge ligger henne.

Jeg satser på at min GPS ved det:blondine:[/quote]

Det gør jeg da men der er flere varianter af samme rute:p

Grevinge og Asnæs er 3 km fra hinanden, så læg mærke til hvor du kører, til du skal herop igen:D

Jeg holdr mig indendøre torsdag, just in case:p

Hvor er du bare heldig, at komme til at eje en Smuk Marsini kat, det ville også blive mit valg hvis jeg skulle købe perser kat i Danmark :slight_smile:
han har aldeles bedårende øjne og jeg elsker hans far SUKog hans mor en sådan en yndig sag :slight_smile:

Tillykke med ham Inge :slight_smile: Jeg synes jo, du er heldig :tihi:

Nej, helt seriøst, så tror jeg du får dig en dejlig dreng. Han har bare det skønneste sind, en rigtig krammebamse, som elsker dyr og mennesker. Det bliver en hård dag på torsdag…men jeg ved han vil få det som blommen i et æg hos jer :yah: :yah: :yah:

Jep det vil jeg love dig at han får :høhø:

Jesper har gjort plads til Yaba.

Her er udsigten fra klatretårnet, Jesper’s ynglinge sovested.

Du ønskes et stort tillykke med den smukke dreng, hvor er han dog lækker:wehuu::wehuu::wehuu:

Yay, du bor i Hvidovre!
Når den lille skønhed er faldet godt og trygt til, så må du holde “cat-warming”, så vi perser-gale på disse kanter kan opleve ham :yatta:

tillykke med ham - hvor er du bare heldig, en rigtig krammebamse.

men er der ikke meget lang tid til torsdag…:venter:

Tillykke med den smukke basse- han ser vel nok sød ud <3

[quote=Bodil;354515]tillykke med ham - hvor er du bare heldig, en rigtig krammebamse.

men er der ikke meget lang tid til torsdag…:venter:[/quote]

Alt for lang tid

-felixsylvester

[quote=MiSi;354514]Yay, du bor i Hvidovre!
Når den lille skønhed er faldet godt og trygt til, så må du holde “cat-warming”, så vi perser-gale på disse kanter kan opleve ham :yatta:[/quote]

Vi kan lave en persernusseklub :klappekat:

jeg ved at både Cæsar og Lille My er friske på en omgang nus.

Tillykke med vidunderet. Han er bare så skøn…jeg har jo været heldig at se ham et par gange live. :hjerte:

[quote=cæsar;354541]Vi kan lave en persernusseklub :klappekat:

jeg ved at både Cæsar og Lille My er friske på en omgang nus.[/quote]

Fin idé :thumbup:
Møder i lokalafdelingen af Fladsnude-Freaks :yah: