Yashas Kvik

Ja - det betegner vist egentligt meget godt deres forhold pt - det er Yashas Kvik! :hjerte:

Han fik lige riiiigeligt med opmærksomhed i Kviks første løbetid - for i Kviks verden eksisterer kun Yasha :høhø:
Men nu hvor hun ikke er i løbetid er hun faktisk faldet MEGET til ro og vil bare så gerne putte rigtig meget med Yasha - og DET passer herren! :inlove:

Hvor de dog klæder hinanden :hjerte:

Hvor er de bare søde…og Yasha’s smukke blå farve klæder hende godt. :ok:

Hvor er de søde :wehuu:

Jeg er forresten begyndt at tvivle på, at Europé virkeligt ikke er puttekatte :tihi:

De ser søde ud:hjerte:

Et skønt par :smelter:

Ej, hvor er det dog et flot par katte…utroligt smukke ansigter på begge to…går ud fra den grå er herren :wink: og sikke et lidt snobbet udtryk, som om han tænker: ja ja så tag da det billede, vi er jo utroligt flotte, men kun et enkelt et, så vil vi putte videre…:stuck_out_tongue:

præcis :smiley:

Yvonne - Han er indbegrebet af en russer, det siger ligesom det hele :høhø:

:hjerte::hjerte:

2 skønne pelse

Hvor er de dog et smukt par. :hjerte::hjerte: :smiley:

Pia, skal Kvik have kuld? Siden hun ikke er snippet…

Og smukke, det er de begge to - Yashas pels virker helt velouragtig :hjerte:

Ja tak! :høhø: Det er i hvert fald helt sikkert planen at Kvik skal det engang til sommer :slight_smile:

Yes! Hun er også lige så flot som sin mor :hjerte:

[QUOTE=Bastet;1160763]Pia, skal Kvik have kuld? Siden hun ikke er snippet…

Og smukke, det er de begge to - Yashas pels virker helt velouragtig :hjerte:[/QUOTE]

Ja til sommer skulle hun gerne på date lidt sydpå :slight_smile:

og ja - Yashas pels ER totalt velour :smiley: Lige nu trænger den dog til at blive vasket, for han er storfæld og pelsen klasker totalt og “deler” sig… på søndag bliver han enhver katte-allergikers mareridt, for efter en bad bliver han nærmest ren underuld der siger “puff” :tihi: meget blød og vamset, på trods han er korthår :slight_smile:
Det er noget af det jeg elsker mest ved russerens udseende - det er deres velourpels :slight_smile: jeg ELSKER at jeg kan stryge hans pels i begge retninger uden problemer :slight_smile: der er så meget underuld ift. dækhår at der ikke er meget “retning” i pelsen - den kan let stryges både frem og tilbage :smiley: