Yeay

Katteforum = Andre “katte-tosser” som jeg :wehuu:

Jeg hedder Malou Katja og er 25 år.

Jeg er vokset op i et hjem hvor der altid har været kat. Og for 2 måneder blev jeg selv STOLT katte ejer, da jeg “adopterede” min lille kat: Baby.

Baby var blevet efterladt af sine tidligere ejere og boede under et skur ved siden af min nye lejlighed. Jeg havde ikke boet her i specielt mange dage da jeg opdagede den lille charmetrold, der ofte opholdt sig ude foran min hoveddør. Hun var lille og super tynd, men enoooormt kælen og nysgerrig. Det kunne jeg ikke stå for :inlove:
Så hun fik lov at komme ind her. Allerede den første dag (efter hun lige havde brugt en times tid på at undersøge, udforske og føle sig tryk) faldt hun godt til og virker som en meget glad og tilfreds kat :slight_smile:
Hun er en rigtig trykheds narkoman (hvilket vel siger sig selv når hun er blevet efterladt en gang) og hver dag når jeg kommer hjem fra skole sidder hun ude i gangen og skal kæle lige så snart jeg kommer hjem :thumbup:
HVER aften (og det har hun gjort siden den første nat) når jeg er gået i seng ligger hun sig ovenpå mig og putter indtil jeg er faldet næsten helt i søvn. Og når det er tid til at stå op om morgenen skal hun lige kæle lidt inden jeg får lov at hoppe ud af sengen :sover: (det er jo ikke til at stå for)

Glæder mig til en masse Kattesnak og debat :klappekat:

:velkommen: fra mig - og tak for en fin introduktion :slight_smile:

:velkommen::velkommen:

Hjerteligt velkommen - her er godt at være - og tillykke med din nye baby.

:hjerte:

:velkommen:Jeg håber at du kommer til at hygge dig herinde blandt os andre kattegale :slight_smile:

Mange tak skal i have :slight_smile: Jeg er sikker på jeg nok skal få mange timer til at gå herinde :wehuu:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til Baby og dig , håber i bliver glade for at være på dette hyggelige forum:rock:

:velkommen::velkommen:

Glæder mig til at se billeder af Baby :slight_smile:

Velkommen til :velkommen:

:velkommen:

Mange tak for velkomsten alle sammen :inlove:
Dorte27>> Her er et par billeder af min lille pige :slight_smile:

stort :velkommen: fra mig også !!

:kram:

Hvor er hun smuk…:wehuu::wehuu:

Velkommen til :smiley: sikke en smuk missepige :wehuu: jeg er vild med tortie/hvid tøzer :smiley:

:velkommen::velkommen::velkommen: til dig og en meget smuk misser.
Hilsen Lisbeth

Også velkommen fra mig, og hvor ser hun dejlig ud :wehuu: :wehuu::wehuu:

Du er kommet til rette sted:-) Velkommen:-)