Yes! ... *Killingerne* fylder 10 år

Lige i de her minutter, er der 10 år siden det der føltes som Danmarks længste drægtighed tog ende og Yrja, tilløbermissen, nedkom med 4 pragtfulde killinger :star_struck:
Jeg har det sidste års tid frygtet denne dag, for det er som om der har hvilet en forbandelse over mine katte … at de ikke når at fylde 10 år … den eneste der har nået den milepæl var Furby - Gimpen- hun blev 13 år … alle de andre er blevet syge lige op til deres 10 års fødselsdag, senest Miden, men han var ca. en måned fra at nå det, da han blev aflivet sidste år (jeg savner stadig mit store skrummel)
I år var der ikke kun én, men to af mine katte der blev 10 år og selv om jeg har slået det hen som noget pjat, har det siddet i underbevidstheden … ville der mon ské noget?

Men vi klarede den og i dag kan vi fejre 20 års fødselsdag her på matriklen
Nu er der intet der hindrer dem i at opfylde den 30 års kontrakt jeg har med dem (hver især) … glæder mig til de næste 20 år

Bølle-Bjørn og Bambina … kæmpestort tillykke med dagen :hjertehop:

Screenshot_2018-02-18-16-56-34-1

Screenshot_2018-02-18-16-55-22-1

Screenshot_2018-02-18-16-57-42-1

Screenshot_2018-02-18-16-53-13-1

Screenshot_2018-02-18-16-50-26-1

Screenshot_2018-03-04-18-40-59-1

Og et par nye billeder …

20 Synes om

Tillykke og det kan vist ikke siges højt nok. TILLYKKE

:ballon::ballonbamse::bananer::band::danser::flag::hop::jubiii::kor::klappe2::nytaarsballon::partytime::regnbuehop::puuuuust::rundtosset::tillykke::weee::woohoo::yatta:

Og ja, du fik lige et overforbrug af smileys, men det må være passende i dette tilfælde. :wink:

3 Synes om

Et kæmpe tillykke :flag: med den runde dag. :thumbup:

1 Synes om

Mega stort tillykke med misserne!!! :flag::ballonbamse::thumbup::heart_eyes:

1 Synes om

Kæmpe tillykke med Berne.
Husker det stadig tydeligt med Yrja og killingerne - tænk at det er 10 år siden…

1 Synes om

Stort tillykke! :tillykke:

1 Synes om

Kæmpe stort tillykke med den store dag :hjerte::flag: :regnbuehop::ballon: :gave:

1 Synes om

Dejligt, at forbandelsen er brudt :slight_smile: Tillykke begge to :flag: :flag:

1 Synes om

Tillykke med dem :heart::blush:

1 Synes om

STORT tillykke til begge dine dejligheder :flag::heart_eyes::kissing_heart:

1 Synes om

Tillykke med bebserne - hvor er kønne og dejlige at se til! :flag: :flag: :flag:

1 Synes om

Stort tillykke med dem :flag: :ballonbamse:

1 Synes om

Hurra for “killingerne” - og kæmpe stort tillykke til jer alle 3! :flag: :ok:

PS: De ta’r da titlen: “Cutest litter ever”: :heart_eyes:

billede

4 Synes om

Ja, de er i hvert fald det nuttedeste kuld killinger, født hjemme hos mig :wehuu:
Jeg var helt fjollet med Bølle-Bjørn fra start af (og er det stadig :lovelove:) … til gengæld knyttede jeg mig aldrig til Garfield, for han så ufattelig nuttet (vi kaldte ham for postkort-killingen) og jeg vidste fra start af, at ham ville der være rift om, når de var gamle nok til at flytte hjemmefra … og det kom til at holde stik :smile_cat:
Bambina var meget sky og jeg var ikke sikker på, om hun nogensinde ville blive glad for mennesker, så hende kunne jeg ikke være bekendt, at sælge til andre … men hun endte med at knytte sig meget stærkt til mig og det er først for nyligt, at hun er blevet social og vil snakke/lade sig kæle med, af andre.
Frk. Flamme var jo en tortie, så det var no-go :sunglasses: … hun endte med at komme ud til samme familie som Garfield og jeg så hende igen som 1-årig, hvor hun var blevet SÅ smuk :heart_eyes:

1 Synes om

Frk. Flamme 1 år gammel :heart:

12 Synes om

Hun er da mega lækker siger hende tortie-tøsen :heart::smirk:

2 Synes om

Ved du hvordan flamme og Garfield har det nu ?

Og stort tillykke med dem

1 Synes om

Desværre, jeg har mistet kontakten til den familie der købte dem :pensive: