Yin og Yang

Jeg vil ikke så meget med den her tråd, andet end at fortælle og vise mine smukke katte! og måske give et indblik i deres personlighed!

Vi har tit her hjemme snakket om hvor sjovt det er at vi kan fornemme hvor forskellige vores to katte er.

  • Bamse spiser alt der kan spises, det gælder også søvpapir og andre ting der ikke er ment som mad. Basil spiser sit tørkost og en lille bitte smule af Bamses vådmad.

  • Basil løber hele tiden rund og leger med alt der kan leges med og pludre ogsmå miauer til os hele tiden, Bamse ligger på sine faste pladser og observere og fortæller os højt når der er noget vi skal tage os af!

  • Sådan er der mange ting med de to små katte der gør dem så forskellige som dag og nat, men det sjove er så at de bare er blevet helt vilde med hinanden.
    Hvis Bamse vågner og ikke kan finde Basil, kalder han på ham til at Basil kommer løbende gennem lejligheden. Hvis jeg lukker døren ind til soveværelses for at tage Bamse med på altanen står Basil udenfor døren og piver indtil Bamse kommer igen, og så skal de ellers lige tumle lidt rundt og efter det vaske hinanden lidt!

Det sjove er så at vi fangede det her billede af dem en dag og det ligner symbolet Yin og Yang. Nok er de modsætninger men de hænger alligevel sammen og intet kan skille dem ad!

Jeg håber i har været med så langt, og har nydt min lille fortælling om mine to dejlige katte!!

hvor er de dog skønne de 2 :love:

Nååh Bamse-mus og Basil-mus…to SÅ fine mus :wehuu:
Tror de ligger i ske…grydeske :rock:

De er smukke :wehuu:

Hvor er de søde, som de ligger der og det er en sød fortælling om dem :inlove:

Hvor er de fine begge to :wehuu:

Tak for en dejlig beretning

Hvor er de dog dejlige :wehuu::wehuu:

Dejligt billed og gode brødre. Sådan har vores brite drenge det også :smiley: Må ligge til den fantastiske race

Jeg nød din fortælling meget, særlig fordi jeg kan genkende flere ting fra Pippi og Xena.
De er heller aldrig ret langt fra hinanden. Pippi er den fornuftige lille dame og Xena er med sine 7 mdr en legesyg stor killing.
Har den ene været væk et kort øjeblik, kommer den anden farende med det samme og hilser og nusser, så snart de mødes.

Et skønt billede af dine to missevenner.
Knus Elin

Hvor er de vidunderlige…

Fortællingen kunne være kommet fra mig…:slight_smile:

Hvor er de da dejlige, og så hyggeligt et billede af dem :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Tak skal i have alle sammen!! Det er altid så dejligt at høre at ens aller mest elskede dyr også falder i andres smag!! :slight_smile:

Dejlig fortælling - og skønne katte :inlove:

Hvor er de skønne :wehuu:

Ihh hvor er det skønt at se at de har knyttet sig så godt til hinanden :wehuu: