Ynglings pladsen er vendt tilbage ;)

Vi har herhjemme igennem lang tid haft problemer med Emma der havde fået smag for at tisse på dyner, så af den grund har vi haft døren lukket ind til vores soveværelse i mange måneder efterhånden. Vi har naturligvis fået hende tjekket ved dr. dyr der ikke kunne finde noget som helst i vejen med hende. Vi har så det sidste par uger haft en dyne med ind i sofaen indimellem når vi skulle hygge med en film. Her har Emma ligget og puttet på dynen med massere af nus uden noget tisseri :juhu:

SÅ i går besluttede vi at lade døren indtil soveværelse være åben! De fandt med det samme deres gamle ynglings soveplads igen :høhø: Der har ingen problemer været, så det ser ud til at hendes urenlighed endelig er forsvundet :wehu:

Og så får i også lige et bonus billede af Emma i sin skønne katteseng :)(endnu en gang tak til Simone, hun eeeeelsker den :hjerte:)

Det er godt at høre - lad os håbe det holder. :slight_smile:
Tak for billederne af jeres smukke tabbyer - de er et rigtig dejligt par. :hjerte:

Jeg håber for jer at det holder, der er jo så hyggeligt med misserne med i seng :slight_smile:
Hvor er de fine begge to :hjerte:
Hilsen Lisbeth

Ej hvor dejligt! Både for jer og kattene. :slight_smile:

Og sikke et skønt billede af Emma i hjertesengen :wehuu:

Ja det blev faktisk rigtig godt når man tænker på at det er taget med min iPhone :slight_smile:

Dejlige billeder, og gode nyheder :slight_smile:

Jeg krydser fingre for at hun bliver ved ikke at have problemer - men vil bare lige advare for at tro at en enkelt gang uden problemer mener at de er løst… :slight_smile: Det kan være at det først kommer om 2 uger…

[QUOTE=Eife;555922]Dejlige billeder, og gode nyheder :slight_smile:

Jeg krydser fingre for at hun bliver ved ikke at have problemer - men vil bare lige advare for at tro at en enkelt gang uden problemer mener at de er løst… :slight_smile: Det kan være at det først kommer om 2 uger…[/QUOTE]
Jeg er helt enig med dig, vi venter også lige lidt med at erklære hende “rask” og juble for alvor :slight_smile:
Men før i tiden skulle hun bare se en dyne, så hoppede hun op og tissede på den med det samme, så indtil videre går det okay :slight_smile: