Ynk ønskes - tak

Uha jeg har det bare slet ikke godt. Det hele vælter ud af fjæset på mig, og selvom der er et par og 20 grader sidder jeg - iført lange bukser, tynd trøje OG strikketrøje - og FRYSER… Derudover har jeg bare så ondt i hovedet, ryggen og nakken.

Manden har rystet på hovedet af mig, for jeg måtte altså liiiiige lægge mig på sofaen med min dyne MEN der frøs jeg så heller ikke så pokkers meget -høhø

Eeeeeejj, hvad er der dog galt? Influenza? Sikke noget… Ønsker dig da god bedring -kramer

Tak tak… og mon ikke jeg kan nå at blive rask på en måned [smilie=hate-tunz.gif]

Tror det er noget flue noget. Det er ihvertfald edder træls

ÅH for hulen da… ja tænke kan jeg heller ikke lige nu. Tror sgu der er smeltefejl i styrehuset

ÅÅh nej da du får lige en stor portion ynk fra mig -ballonkitty -ballonkitty -bear -HUG

Stakkels dig… -kramer

God bedring - og husk, at du altså også skal være frisk til den 7. juni, hvor vi skal have sommerfest i studiekredsen -bananer

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYNNNK!!!

-fryserheltvildt -NAT -gruppekram

århhh stakkels dig, og så i den varme her… håber at du snart har det bedre…

Du kan få al den ynk af mig du kan klare -ørevarmer Det er det værste i hele verden at være forkølet, jeg hader det, og er overbevist om at døden er bedre -kramer -fryserheltvildt -toshy [oregonian_bear9.gif]

Masser af ynk herfra. Det ikke sjovt bare at ligge der i denne varme og ikke have nogen krafter pga. forkøelse. Håber ikke det er noget der er i omløb her i byen, For kan ikke overskue at være syg midt i eksamens ræset. -syg

Du får også lidt ynk af mig din stakkel -ørevarmer Og så i det gode vejr. -græd ´
God bedring, håber det går hurtigt over -jegkrydser

åhhhh ha stakkels anne, du får da lige masser af ynk herfra, der er intet mere trist at være syg, en kæmpe helbredende krammer er sendt afsted

Ååååååh søde -ked

YYYYYYYYYYYYYYNK for pokker - masser af YNK YNK YNK YNK YNK YNK fra mig ,…

Selvfølgelig bliver du rask meget snart… de SKAL du bare blive søde…

Kraaaaaaaaaaaaaaaam

Taaaaaaaaaaak skal i ha alle sammen.

May-Britt

Beklager. Fandt ud af det var den dag min bettebror har premiere på sit stykke, og da jeg har lovet at være der til premieren har jeg valgt studiekredsen fra den dag.