Yrja og de små ''MUS''

Yrja er den kat der ‘‘fulgte med huset’’ … navnet kommer af det islandske ord ‘‘yrjótt’’ som er betegnelsen for tortie og et udtales ‘‘Irja’’
Jeg har fremlyst hende og spurgt naboer om de vidste hvor hun boede, men uden resultat og da jeg for ca. 6 uger siden opdagede at hun var drægtig, så måtte jeg jo gribe ind og tage hende under mine vinger. Jeg anede jo ikke hvornår hun var parret, så jeg har faktisk troet i de 6 uger at hun kunne føde hvornår som helst -rulleøjne (jeg har aldrig haft en drægtig kat før), men hun fødte natten til tirsdag (22/7) og det blev til 4 store og fiiine killinger -forelsket
Når tiden er til det, så vi jeg prøve at finde et andet hjem til Yrja og killingerne … jeg har desværre ikke råd til at have flere katte en mine 4 -ked

Sådan så Yrja ud i weekenden og folk havde været ‘‘søde’’ til at spå alt op til 9 killinger -uha

Men der var heldigvis kun 4 killinger og sikke nogle -forelsket

Nr. 1 … sort/hvid dreng …

Nr. 2 … en fiiin tortie og den eneste pige …

Nr. 3 …en rød/hvid dreng … den mindste i kuldet …

Nr. 4 … osse en rød/hvid dreng … den største i kuldet …

Og et fællesbillede sammen med moar -forelsket

Hvor er de dejlige -love godt missemor fandt jer, så der var nogen til at hjælpe hende og hendes killinger -love -love

Hvor er de dejlige -love godt missemor fandt jer, så der var nogen til at hjælpe hende og hendes killinger -love -love

Ihh de er absollut skønne -forelsket -forelsket -forelsket -forelsket og du klarede det SÅ flot :smiley:

Enig -thumbs

Tillykke -love med de skønne killinger hun ser ganske skøn ud missemor -love

Godt du tog hende under sine vinger

Nåååå hvor er de dejlige… -forelsket jeg tror simpelthen det snart blive nødvendig med en samtale med MB…Vi tåler ikke alle disse killigebilleder her på forum…man bliver jo helt skruk… -forelsket

Nååå så skønne killinger mor mis er nok glad og til freds med sit
nye hjem hos jer

tillykke med de kære små

-pote -pote -pote

ååååhhhh, Hrønn, hvor er de dog bare dejlige - stort tillykke med dem, og dejligt at se billeder af dem, det her har vist været den længste ventetid på killingebilleder nogensinde. Glæder mig meget til at følge dem fremover…

De er bare dejlige - såecielt de to røde… MUMS da -forelsket

Det var vetenærsygeplejersken på Rude dyreklinik der for 6½ uge siden sagde at den kat vist var højdrægtig og at der max. var 14 dage til termin … jeg har som sagt aldrig haft en drægtig kat og når fagfolk siger sådan noget, så sluger jeg det råt -rulleøjne
Men dengang har Yrja kun været ca. 3 uger henne og havde jeg vidst det, så var der ingen killinger i dag … men jeg kunne ikke få mig selv til at få hendes livmor fjernet med næsten fuldbårne killinger -bleg

Men jeg kan heller ikke forestille mig i dag, at de små aldrig var blevet født -forelsket

Åhh Hrönn, kan du så holde op med at vise billeder af de små vidunderer! Det ender jo med at jeg må plage Rune om endnu en kat

Yrja var heldig at det var dig der flyttede ind, ikke alle (jo, måske de fleste herinde, men…) havde taget imod hende som du har gjort

Enig -thumbs

Enig -thumbs -forelsket -forelsket

Åhh hvor er de deeeejlige!