Yunnie på dag 65

[QUOTE=Anne Korsbakke;736027]Balidreng 1 - vægt 94 gram
Oridreng - vægt 95 gram
Balidreng 2 - vægt 99 gram

Er helt tilfreds med vægtene - bare ikke kønnene :tihi:[/QUOTE]

Er helt drengekuld :høhø:

Stort tillykke med trillingerne :wehuu:

Glæder mig til at se dem :stuck_out_tongue:

He he … Tillykke med de 3 drenge :slight_smile:

nr 4 er kommet. chokolade orientalsk langhår

DET må være en pige :smiley:

Chokolade dreng på 97 gram :gruble: Hvor blev alle mine piger af :confused:

Og tillykke med sidst ankommen :slight_smile:

Tillykke med de fire drenge :flag::flag::flag::flag: - kommer der mon flere? :slight_smile:

Og det lader jo til at være gået uden problemer. Dygtige Yunnie:hjerte:

Nej jeg tror det er slut nu. Havde ikke forventet mere end 3 så nr 4 var lidt en overraskelse.

Nu tror jeg at jeg vil få en lille smule søvn. Er ved at være pænt træt

Stort tillykke med 4lingerne. :flag: Ærgeligt at der ikke var en lille pige imellem :frowning:

:flag:stort tillykke, du sender bare en af balineser drengene til Sjælland:p mums jeg synes de er skønne de hippie siamesere:hjerte:
Rikke

Til lykke med de fire drenge :flag::flag::flag::flag:

Tillykke med dem alle 4 :flag: :flag: :flag: :flag:

Tak tak alle sammen… Jeg er helt vildt kvæstet, men kan ikke sove. Skal lige lure på de små :hjerte: mider :hjerte:
Det er så lang tid siden jeg har haft balineser killinger i hjemmet, så jeg er bare vildt glad. Så skidt med det er drenge… Det er balinesere :wehuu: og de er enten chokolade (tabby) eller cinnamon (tabby)

Ja nu skal i ikke få den tanke jeg er ligeglad med OLH’erne, for det er jeg altså ikke :hjerte:

Intet mindre end en fantastisk nat, selvom den har været søvnløs :slight_smile:

Har været vildt spændende at fælge med :tihi:

Og er da glad for min iPhone, ellers havde jeg ikke ku følge med :thumbup:

Tillykke med firlingerne, det var en super flot fødsel af jer begge 2 :stuck_out_tongue:

Sov godt alle 6 :godnat:

Tillykke med de fire drenge - det er da et fint kuld

:stork::stork::stork::stork:

(Nu kan du måske få anvendt de tennis-navne, du havde fundet frem til søsters hvalpe) :tihi:

He he Eva…:tihi:

…Men NEJ. Jeg proppede ikke tennisbolde i munden på min kat - hun proppede hele 7 stk i munden på sin stakkels hund :stuck_out_tongue:

Navnene ved jeg ikke endnu, udover det selvfølgelig skal være et tema. Måske boybands??

Dette er da ikke tennis stjerner, men nærmere en ferrari, Rolls Royce, Porsche og en Aston Martin… Fnis…
Yunnie plejer vi jo at kalder Yun Yun og det kunne da lidt lyde som en bil der gasser op… Så jeg tror at Anne har fået
radiobiler med store egoer

[QUOTE=line_refsgaard;736070]Dette er da ikke tennis stjerner, men nærmere en ferrari, Rolls Royce, Porsche og en Aston Martin… Fnis…
Yunnie plejer vi jo at kalder Yun Yun og det kunne da lidt lyde som en bil der gasser op… Så jeg tror at Anne har fået
radiobiler med store egoer[/QUOTE]

-LOL Åh Line for pokker… Glæder mig til i kommer og ser dem. De er bare fine.

Stort Tillykke med dine drengebørn… :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Pigerne kommer i næste kuld :D:D

Stort tillykke med dem Anne :flag: