Yuris indflytningstråd

Man kan jo tydeligt se, han ikke selv er klar over, at han er mindre end de andre :rock:

Det første billede er skønt :heart:

5 Synes om

Lille krop, stor personlighed :heart: Og med den appetit han lægger for dagen, skal kroppen såmænd nok snart følge med :slight_smile:

7 Synes om

Stumphaleidyl :heart:

Superkillingen har trængt Alvin nabokat op i et hjørne :grin:

De to er ved at vænne sig til hinanden efter to morgener hvor jeg har vippet Alvin ud fordi han knurrede og hvæsede af den lille. Og sådan noget kan jeg ikke forholde mig til før jeg har fået min morgenmad :slight_smile: Men her til morgen holdt naboen Alvin inde til kl. 9, hvor han ringede og spurgte om han godt måtte lukke sin kat ud, for han græd så ynkeligt :sob: Og nu ser det heldigvis ud til at gå godt. Så Yuri har vist fået endnu en ny ven :heart_eyes_cat:

17 Synes om

Er ret vild med konceptet, at I ligefrem laver legeaftaler for kattene… :hoho: :+1:

9 Synes om

:smelter:

5 Synes om

Lille kat på toppen:

Og så må jeg vist snart til at holde billedpause :wink:

15 Synes om

Ikke for vores skyld, vi ser gerne flere. :smiley:

10 Synes om

Nej endelig flere billeder :blush:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Man kan også godt putte hos Øyvind :heart:

15 Synes om

Det ser ud til at alle kan lide Yuri, og Yuri kan lide alle. Ud over lidt småtterier, har der så overhovedet været nogen problemer med sammenføringen? :hjerte:

3 Synes om

Nej, det er gået virkelig nemt. Sådan var det faktisk også da Igor flyttede ind. Jeg har bare rigtig søde og venlige katte :heart_eyes:

6 Synes om

Det er bare dejligt når det går så nemt! :thumbup:

3 Synes om

Selv Kolbjørn på syv år kan lege med Yuri:

14 Synes om