Yuris indflytningstråd

Som allerede afsløret i en anden tråd er JeaTris Teddy Venlig flyttet til Næstved og har fået kaldenavnet Yuri. Det lykkedes os endnu en gang at få en killing overdraget på en parkeringsplads; denne gang uden for de lokaler hvor Jyrak holdt generalforsamling i går :grin:

Det går fint. Yuri har fundet sig godt til rette, og han har leget meget med Igor, hvilket er heldigt, for han er jo først og fremmest købt som legekammerat for sin racefælle. Skovkattene er vist også ved at vænne sig til ham: Gisle hvæsede lidt af ham i går, men det ser jeg som usikkerhed, og af en eller anden grund har Kolbjørn ment at han skulle markere at her er det ham der bestemmer. Det er det så ikke, men måske han kan bilde den lille det ind :smil: Øyvind har været venlig nok - lige undtagen da Yuri fandt ud af at sådan en skovkattehale da var et sjovt stykke legetøj :fearful:

Jeg var spændt på hvordan natten ville gå, men den lille sov sødt, vist nok i en hule i kradsetønden i soveværelset. Så har der været leget i nogle timer, og nu hviler han sig igen. Jeg tænker at vi skal lidt i haven senere i dag. Jeg har ikke fået taget så mange hæderlige billeder, og kun et enkelt hvor man også ser en anden kat - og størrelsesforholdet mellem de to. Men der skal nok komme flere :grinning:




21 Synes om

Tillykke :flag: Med den dejlige lille Yuris :blush:, Hvor er i heldige og få ham, glæder mig til og følge ham

Med venlig hilsen

2 Synes om

Sikke en dejlig opdatering :heart:

2 Synes om

Ja, det er da ikke til at forstå, hvorfor nogen advarer mod det:thinking: :laughing:

Er det Gisle - for så er der da næsten også tale om unfair konkurrence…? :sunglasses:

3 Synes om

Ja, det er kæmpekatten Gisle :slight_smile: Og det er Kolbjørns madskål de begge plyndrer.

3 Synes om

Så kom vi en kort tur i haven. Og Yuri forstår ikke hvorfor han ikke bare kan rende ind og ud lige som de andre …



14 Synes om

hvad sagde han til haven ?? Modsat Igor, ja så har Yuri aldirg været ude, da vores løbegårde jo er pillet ned

Har kan stå på tværs inde i Gisle … men det kan de fleste katte :tihi: … ikke LouLou dog :flushed:

6 Synes om

Han synes den er meget spændende. Først mente han det græs der var lidt underligt at gå på, men der gik ikke længe før han sprang rundt. Da han så var på vej ind i bedet i hjørnet af baghaven, besluttede jeg mig for at han havde været længe nok ude :grin:

9 Synes om

Igor er ved at foretage en storvask af “sin” nye killing :heart: Det er første gang jeg ser det.

14 Synes om

Han tænker nok at Yuri må være klistret ind i noget, der gør at han virker korthåret … :gruble:

4 Synes om

Måske prøver han at trække hårene længere…? :thinking:

3 Synes om

Næh han er fin og lækker :heart_eyes:

Stort tillykke med ham :smiley:

2 Synes om

Killingevask :heart_eyes:

22 Synes om

Jeg har været på besøg hos Yuri og de andre katte i dag … han er godt nok en lækker lille stribedreng :heart_eyes_cat:

Det er sjovt at se ham ved siden af kæmpekatten Gisle :joy:

Her er de alle samlet omkring lidt snack …

17 Synes om

@Dorthe_R undskyld jeg spørger om Gisle, nu der er din tråd om Yuris, jeg sletter hvis du ikke vil havde det, men nu flere har skrevet om kæmpe katte Gisle, jo jeg kan godt se han er stor ved siden af Yuris. Men er han så meget større end andre . Den sidste billed @Skattekat har lagt op hvor der er en grå også lille Yuris også Gisle lige så er de to stor da meget ens eller bare mig der skal kigge bedre,
Men sikke dejlige billede @Skattekat har lagt op af dine katte hvor ser de dejlige ud alle sammem :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Der var da flere gode billeder :+1:

3 Synes om

Skønne billeder af jeres dejlige flok, Yuri ser godt nok lille ud i forhold til de andre :joy:
Man kan godt se Gisle er stor i forhold til de andre.

Det er mega skønt at se Yuri er faldet så godt til hos jer :heart::heart::heart::heart:

3 Synes om

Det er jo svært at se på billeder, men ja, Gisle er en meget stor kat i forhold til de andre. Han vejer omkring 9 kg., hvilket også er ca. et kg. for meget, men til sammenligning vejer de andre to skovkatte 5,5.

4 Synes om

Tak, jo så kan jeg jo godt regne ud han er lidt større

Med venlig hilsen

1 Synes om