Zilla

Zilla 15.10.2015 - 31.8.2022 :broken_heart:

Nogen kan måske huske, at jeg var nødt til at omplacere Zilla fra mit allerførste kuld for lidt over 1 år siden. Hun er her ikke mere, hun fik en stor blodprop i krydset på bagpartiet, og der var desværre kun en ting at gøre. Selvom hun ikke boede her mere, så havde hun en helt specielt plads i mit hjerte, fordi hun er fra mit allerførste kuld og jeg var så meget igennem med det kuld… og nu er hun allerede væk, alt for tidligt.

Jeg er dog utrolig glad for, at det lykkes mig at finde hende det bedste smørhul, hvor hun i den grad blomstrede op. Det gør det bare endnu mere bittersødt, at jeg for kun en måned siden fik den fineste opdateringsmail over deres første år sammen :broken_heart: Det gør mig så ondt for hendes ejer, at hun skulle igennem sådan en tur her - både hende og Zilla

Shit hvor jeg hader den her del ved at være opdrætter :sob:

Sov nu sødt i fred og løb over grønne græsplæner min smukke Zilla-tøs :lys:

13 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:lys: for smukke Zilla

1 Synes om

Hvor trist :ked: stort :kram: til dig og hendes ejer :kram:

1 Synes om

Din smukke Zilla :lys:

Det gør mig ondt og læse, hun var jo stadig din :kram:

1 Synes om

God rejse Zilla :lys:

1 Synes om

:kram:
Hvil i fred smukke Zilla :lys:

1 Synes om

:lys:
Alt for tidligt. Hvil i fred, smukke pige. :kram:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:lys: på rejsen, smukke Zilla :heart:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse smukke Zilla :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse smukke zilla :lys: og hils når du kommer frem :hjerte:

1 Synes om

:sorger: smukke Zilla

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt. :brist:

Søde tortie tøs :broken_heart: Jeg har svaghed for de trefarvede så husker da du lavede opslag om hende :heart:

Godt hun fik et år i eget smørhul - men øv hvor uretfærdigt at hun ikke fik længere.
Og så blodprop i bagpartiet :broken_heart: Håber hendes nye ejer er ok det kan jo være voldsom oplevelse - og gode tanker til dig. Hun boede jo længst hos dig :broken_heart:

1 Synes om

Gør mig ondt. Alt for tidligt :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Ja, hun var en lille survivor dengang :heart: Det gør ondt, at hun skulle blive ramt på den måde nu :troste: Men heldigvis efter en god tid i smørhullet, som du skriver.

2 Synes om

:pleading_face: åh hvor jeg føler med dig og hendes ejer

Hvil i fred og kæmpe krammer til jer begge :heartpulse:

1 Synes om