Ziwipeak hitter!

Jeg var med min veninde ude hos en BARF-forhandler idag (for at købe foder til hendes to hunde), og så købte jeg noget Ziwipeak vådfoder + godbidder…bare for lige at se, hvad misserne ville sige til det :cool2:

Overraskende nok hitter godbidderne hos alle 3 :thumbup: Det er den med hjort og fisk, ved ikke om der findes andre varianter? De havde ikke andre i hvert fald :slight_smile:

Andre der bruger Ziwipeak? Evt. nogen der ved, om det kan købes billigere på nettet/fra udlandet? :gruble:

Nej, men de prøveposer jeg har fået indimellem har også virkelig hittet hos mine (selv den kræsne Athea)

Der findes også ren hjort og ren lam. Og tørfoder i samme varianter. Men sidst jeg tjekkede, syntes jeg ikke det var helt nemt at finde forhandlere - og da slet ikke forhandlere, hvor der var chance for at få lidt rabat. Det er jo dyrere end engelske bøffer i kg.-pris :slight_smile: Nok også derfor det er udgået hos en del forhandlere igen. Men jeg har for et par år siden haft bestilt 10x tørfoder hjem fra Tyskland, for foderet er sådanset rigtig fint. Nogle enkelte MaxiZoos forhandler Ziwipeak, og jeg har mundtligt fået en butik til at give 10% rabat ved køb af 10 poser (a 90 kr. stykket), så det er da værd at forsøge igen. Jeg udnyttede det aldrig, men bestilte der fra Tyskland i stedet.

Ja det er enormt dyrt desværre…er spændt på, hvad de siger til vådfoderet, selvom det ikke er noget, jeg har tænkt mig at fortsætte med pga. prisen :wink: 20 kr. for en lille dåse med 180 g!

Hvor bestilte du det fra mere præcist Lene? :slight_smile:

Jeg købte det fra tierhaus24.de, men de forhandler ikke længere.
Men det er jo bare at gå i gang med at søge på tyske sider: ziwipeak - Google Suche :wink: Der kan være lidt at spare dernede.

Ja, der er ikke andet for :smiley: Tak!