Zooplus.de

Hej allesammen.

Jeg håber lidt, der sidder en herinde der er bedre til tysk end mig (og google translate), som kan hjælpe mig. Jeg har to spørgsmål:

1. Jeg har tilmeldt mig deres nyhedsbrev, fordi jeg gerne ville have de 5% rabat, og så vidt jeg kunne oversætte mig frem til, ville der komme en kode inden for 24 timer. Den er ikke kommet, så hvad har jeg gjort forkert?

2. Jeg bestilte en ret stor ordre hos dem før jul, der fint kom og det hele var der. Der var dog hul på en pose iams vådmad (adr :dokdok:) og en pose iams tørfoder. Jeg forsøgte at skrive til dem, men har endnu ikke fået svar, så jeg er i tvivl om, hvorvidt jeg skrev til det rigtige sted. Mailen var så selvfølgelig på engelsk, men det går jeg ikke ud fra (håber jeg ikke) har noget at sige. Jeg vedhæftede det her billede af hullerne:

P.S. Jeg har tjekket mit spamfilter gentagne gange.

Man kan sagtens skrive til zooplus.de på engelsk. :slight_smile:

Skriv til dem igen på engelsk og forklar at du ikke har hørt noget…kopiér evt din mail ind i den nye mail.

Jeg synes, de normalt er meget hurtige til at svare og de har en fin kundeservice, de ødelagte ting bliver straks refunderet…

Prøv evt. at gå ind på din Zooplus-konto. Nogle gange kan man se de koder, man har til gode derinde. I venstre menu er der et punkt, der hedder “Clever einkaufen”, og herunder står der “Gutscheine”. Måske står din kode der.

Har du fået nogle nyhedsbreve fra dem? De sender ud meget ofte, så du burde have fået en håndfuld på nuværende tidspunkt. Der kan jo være gået noget galt i tilmeldingen?

Næh, jeg har slet ikke hørt noget fra dem, hverken koden eller nyhedsbreve. Jeg prøver lige at gå ind og kigge der. Hvor skal jeg skrive hen, for at skrive det rigtige sted. Desværre har jeg ikke en kopi af mailen, for jeg skrev gennem deres formular.

Jeg plejer at bruge deres kontaktformular… Kundenservice | Wir freuen uns, Ihnen helfen zu können!

Jeg har lige kigget, og den siger bare “Sie haben keine aktuellen Gutscheine”, så jeg går ikke ud fra det har virket. Skal jeg bare prøve at melde min e-mail til igen? Jeg fik godt nok bekræftelsesmailen, hvor jeg trykkede på linket, men har ikke hørt mere derefter.

Det var også den jeg brugte, Eva. Ved du hvilken valgmulighed i drop down menuen jeg skal bruge?

Bestellung ville jeg mene var den rigtige :slight_smile:

Ok, det prøver jeg lige igen så.

hvis du vil have hjælp til oversættelse så send mig en pb med det der skal oversættes - jeg plejer at kunne gøre mig forståelig dernede…