Zooplus opdrætterrabat

I går loggede jeg ind på Zooplus for lige at bestille div. mad og grus. Men da jeg gik til kassen, manglede min opdrætterrabat, og i stedet var der et felt til en coupon code og mine sædvanlige 5% SparPlan. Det var det samme på både den tyske og den engelske. Jeg har skrevet og spurgt hvor min rabat er henne, men har endnu ikke fået svar. Har nogen prøvet noget tilsvarende? Virker jeres opdrætterrabatter stadig?

Jeg har lige bestilt med opdrætterrabat på den engelske, men du skal bestille for over 75gbp på den før det virker.
Kender ikke noget til den tyske da jeg aldrig bruger den

[QUOTE=Henriette;826942]Jeg har lige bestilt med opdrætterrabat på den engelske, men du skal bestille for over 75gbp på den før det virker.
Kender ikke noget til den tyske da jeg aldrig bruger den[/QUOTE]

Det ved jeg, det er 100 EUR på den tyske, og jeg når alt for let over beløbet. :tihi: Ordren i går var på ca. 240 EUR, så det er ikke der, problemet ligger. Men mange tak for svaret, jeg tror lige, at jeg prøver igen. :slight_smile:

Hvis du har bestilt skriver du bare til dem, så overfører de beløbet til din konto som svare til din rabat.
Det gjorde de i hvert fald ved mig da der var sket en fejl :slight_smile:

Jeg bestilte fra den tyske i torsdags eller fredags og der fungerede den fint :slight_smile:

Jeg er ved at lave en ordre på den engelske side, og der kommer begge rabatter frem.

Og jeg bestilte fra den tyske i går morges uden problemer (og får endda rabatten allerede ved EUR 75 ;))