Zooplus opdrætterrabat

Jer som har opdrætterrabatten hos Zooplus, hvor har i sendt kopi af jeres stamnavn hen?

Der er en mail og fax oplyst og den sendte vi til

Hvor finder du den? den mail jeg sendte har de nemlig ikke svaret tilbage på og det er vel 6 mdr. siden :slight_smile:

Som ansvarsfuld avler er du særligt opmærksom på dine dyrs velbefindende - det vil zooplus gerne støtte dig i.

Derfor ønsker vi at have netop dig som medlem af vores zooplus opdrætterprogram. I forbindelse med dit medlemskab modtager du 10% rabat på alle bestillinger over 750 kr.

Hvordan bliver jeg medlem?

Du skal blot udfylde vores tilmeldingsformular
Send en kopi af dit kennelbevis til følgende adresse:

zooplus AG
Sonnenstraße 15
80331 München
Tyskland
eller pr. fax: +49 (0)89 211 29 222

Efter tilmeldingen:

Efter at have tjekket dine oplysninger vil vi oprette dig som medlem i opdrætterprogrammet.
Ved dit næste indkøb på zooplus identificerer du dig ved kassen med den af dig oplyste e-mail adresse og det valgte kodeord. Dine personlige oplysninger vil derefter blive vist automatisk og skal ikke indtastes hver gang.
Rabatten er af tekniske grunde koblet sammen med en kombination af din e-mail adresse og dit kodeord. En senere udstedelse af rabatten er desværre ikke mulig.
Rabatten på 10% af en bestillingsværdi på over 750 kr bliver automatisk trukket fra din regning.
Den gratis levering finder sted inden for 2-5 hverdage til den af dig ønskede leveringsadresse.
Vær opmærksom på, at du ikke kan indløse andre tilgodebeviser sammen med din opdrætter-rabat. Der kan kun indløses ét tilgodebevis eller bestillings-/kunderelateret rabat per indkøb.

det er det som de skriver på den danske… jeg tror at vi brugte deres kontakt formular hvor du kan uploade et billed, da faxen ikke ville gå igenem, men vi sendte også 2 gange før det lykkedes

• Updated - - -