Zooplus shop/point tip og overblik over hvilke der sender til dk

Ja et eller andet skulle jeg lave når jeg skulle undvære forummet i 2 døgn:yikes::blegne:

Sad så og lurede på zooplus og opdagede noget rigtig sjovt og nyttigt:

Der er forskellige “varer” i de forskellige bonus butikker hvor man kan købe ting for de point man tjener (for hver brugt euro eller pund får du et point) og til forskellige priser. Det kan derfor godt betale sig at checke flere af zooplus siderne før man bestiller en bonus vare du kan spare mange point. Point kan bruges på alle afdelinger ikke kun den du opsparede dem hos. Opdagede samtidig man kan bestille varer fra ikke mindre end 8 forskellige zooplus afdelinger og porto varierer også imellem de forskellige afdelinger.

Følgende afdelinger sender til dk(skriver lige forsendelse også):
.it og .fr og .be koster alle 3.9 euro
.com og .de og .ie og .es koster alle 6,9 euro
.co.uk 9.9 pund

“prisforskelle” på bonus varene eksempel brugt er mijas træet :
2000 point på .de (her bestilte jeg heldigvis mit men mere held end forstand)
3000 point på .it og på . be
(de har så en del lækre bonus træer på .it som de andre bonus butikker ikke har; hvis man har mange point)
Som i kan se kan der spares 1000 point på det eksempel og det kan kun “købes” på 3 af de 8 afdelinger der sender til dk. Så udvalg variere meget.

Har ikke set vares pris men mon ikke også de variere fra afdeling til afdeling ved da krystalgrus bedre kan betale sig at købe fra .de end fra co.uk der var eneste der vidste der sendte til dk før jeg undersøgte det

Hvis i tilfældigvis ikke kan italiansk,spansk,tysk eller fransk :engel: :høhø: Så er translate.google.com din ven og alle butikker er akkurart ens bygget op med samme link samme steder så du kan let kører rundt på rutinen og så er jo billeder og tal jo internationale. Alle siderne er i euro pånær den engelske så er også hurtigt at sammen ligne priser og valutakurser.dk kan hjælpe dig med at sammenligne med den engelske og en af euro siderne(og regne beløbet ud til danske kroner)

Håber folk kan bruge mit kedsommeligheds nørderi til noget :kryds::slight_smile:

på hilss er der ex gode penge at spare ved at bruge den italienske. bla 6 euro på 10 kg voksen med kylling.
fiske flage foder er umuligt at sammen ligne, for udvalget er meget mindre og kunne ikke finde to ens.

extreme classic er ca 1 euro dyrere på den italienske

filtermateriel til akvarier er genrelt lidt dyrere.