Zooplus - SparPlan

Jeg er lige ved at lave en bestilling på Zooplus.de
Da jeg går mod betalingen kommer der noget om ang. SparPlan

Kender I det??

Der står:

VIP Einladung für unsere Top-Kunden

Bei zooplus einzukaufen lohnt sich immer, doch jetzt können Sie mit diesem exklusiven Angebot bei jeder Bestellung noch mehr sparen - und dies zusätzlich zu allen anderen Ersparnissen.
Wählen Sie Ihren persönlichen SparPlan aus:
… und sparen Sie bei dieser Bestellung bereits bis zu 8,93 €
3,90 € 3% Rabatt bei jeder Bestellung für 1 Jahr (gültig bis: 24.05.13)
9,90 € 3% Rabatt bei jeder Bestellung für 3 Jahre (gültig bis: 24.05.15)
19,90 € 5% Rabatt bei jeder Bestellung für 3 Jahre (gültig bis: 24.05.15)
Nein danke, vielleicht nächstes Mal.
Brauchen Sie mehr Information?
Sie können hier alle Details nachlesen. (öffnet in einem neuen Fenster)

Nogen der ved hvad det går ud på??
Jeg får i forvejen opdrætter-rabat, så jeg tænker, at jeg da ikke burde kunne få yderlig rabat??
Men jeg er logget ind, da denne besked kommer…så systemet bør jo vide, at jeg får opdrætter- rabat.
Jeg er ikke en ørn til tysk, så jeg har lidt problemer med at læse mig igennem det der står hvis man trykker på linket med mere information.

Jo, den kommer oveni opdrætterrabatten.

For 3,90 Euro kan du købe dig til 3% ekstra rabat på alle køb i de næste 12 måneder.
For 9,90 Euro kan du købe dig til 3% ekstra rabat på alle køb i de næste 3 år.
og for 19,90 Euro kan du købe dig til 5% ekstra rabat på alle køb i de næste 3 år.

Det er en rigtig god ordning og er meget hurtigt tjent hjem, hvis man køber meget :ok:

Gælder den så kun på den tyske side…eller kan jeg som med min opdrætter-rabat bruge den på alle zooplus siderne??

Den gælder på alle siderne - min blev nemlig oprettet på den engelske og jeg købte på den tyske forleden med samme rabat :slight_smile:

Det er da fantastisk…
Jeg vælger den “store” og sparer allerede idag næsten 9 euro oveni min opdrætterrabat.
Så ja…den er da hurtigt tjent ind!!

Vær opmærksom på at først trækkes opdrætterrabatten på 10% det beløb det så bliver fratrækkes 5%, dvs den faktiske rabat er 14,5%

Det er alle pengene værd :thumbup:

Den er super - den aftale :slight_smile: Også for sådan én som mig der “kun” har 2 katte - men handler ind som om jeg har 10 :tihi: :tihi:

Jeg har også taget i mod tilbudet, men tit så driller det på den tyske side og vil ikke give begge rabatterne.
Jeg har skrevet og brokket mig et par gange og de siger at jeg skal bare sige til hvis jeg ikke automatisk får rabatten…men det er nu lidt irriterende :S
Der er aldrig noget galt på den engelske side :slight_smile:

Det er helt sikkert pengene værd,
da jeg fik tilbudet ville det blive dyre for mig at lade være med at købe det :smiley:

Jeg har den osse, jheg har jo ikke opdrætter rabat, men jeg blev enig med mig selv om at de 20 euro er da vist hurtig tjent hjem, jeg køber for omkring 100 euro en gang om måneden sådan cirka…

Så jeg får 5% og det bli’r jo da til en slat på et år :slight_smile:

ihh jeg vil ooogs ha sparplan… :tihi:

nå ja - nu er de første 10% da hentet hjem med opdrætterrabat (jaja jeg er tidligt ude, men kan lige så godt “udnytte” at stamnavnet er der :tihi: )

men måske jeg sku begynde at handle på zooplus igen så :tihi: bare nedern de ikke har eukanuba i 10 kgs sække :frowning: Kattene er VILDE med det og spiser meget mindre end de plejer (det må mætte mere!) og til den pris jeg kan få det i 10kg sække på udstillinger skal zooplus altså oppe sig :S

[QUOTE=PiaB;859721]ihh jeg vil ooogs ha sparplan… :tihi:

nå ja - nu er de første 10% da hentet hjem med opdrætterrabat (jaja jeg er tidligt ude, men kan lige så godt “udnytte” at stamnavnet er der :tihi: )

men måske jeg sku begynde at handle på zooplus igen så :tihi: bare nedern de ikke har eukanuba i 10 kgs sække :frowning: Kattene er VILDE med det og spiser meget mindre end de plejer (det må mætte mere!) og til den pris jeg kan få det i 10kg sække på udstillinger skal zooplus altså oppe sig :S[/QUOTE]

Har du kikket på de forskellige Zooplus?
For det er ikke det samme de har i dem alle…
Jeg ved ikke hvad det kræver for at blive tilbudt SparPlan, for jeg syntes jeg har handlet der meget i flere år…og det er først nu jeg får det tilbudt??

ja det ku være man sku “lede” lidt derinde - mon ikke man kan finde det det, hvis man lige leder lidt :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;859350]Jeg har den osse, jheg har jo ikke opdrætter rabat, men jeg blev enig med mig selv om at de 20 euro er da vist hurtig tjent hjem, jeg køber for omkring 100 euro en gang om måneden sådan cirka…

Så jeg får 5% og det bli’r jo da til en slat på et år :)[/QUOTE]

Hvis du handler for 100 € på den tyske side, så kan du også bruge sammelbestellung og få yderligere 5%.

Ja og den virker sammen med Sparplan :smiley: