Zooplus sparplan?

Forresten så skrev zooplus til mig, at det her sparplan var på forsøgsstadiet, og det er derfor, at alle ikke får tilbudt. Det må så være et temmelig langt forsøg, for jeg har da haft en sparplan i 3 år tidligere :høhø:

mvh. tina

Gad vide om man skulle prikke lidt til dem… Jeg kunne kun få tilbudt 5% da jeg kontaktede dem, og kunne da godt tænke mig de 8% som flere andre har fået tilbudt…

Gør det! Og lad os endelig høre, hvad du får ud af det :slight_smile:

mvh. tina

Sjovt hvis det afhænger af, hvilken en af siderne, man køber fra.
Jeg kunne bare vælge imellem 8% i 1 år eller 8% i 3 år på den tyske side, og tog selvfølgelig den i 3 år, da den næsten var betalt hjem ved første køb.
Jeg køber næsten altid på den tyske. Jeg må købe nogle meget anderledes varer end andre, for i flere år har jeg ikke oplevet at UK eller nogen andre sider har været billigere, når jeg har købt foder i 100-150 Euro størrelsen.
Kun en sjælden gang imellem, hvor jeg har haft behov for nogle meget små køb, har jeg haft brugt Spanien, Frankring og Irland en enkelt gang hver. Og så hænger jeg jo desværre på UK/Irland til James Wellbeloved.

Og ja, det er lidt sjovt, hvis det stadig betragtes som forsøg, for det var også en 3-årig Sparplan jeg erstattede nu her.
Men jeg kan sagtens følge, at sparplan giver mere værdi for Zooplus, end da de i højere grad brugte koder. Jeg tror, Sparplan giver mere loyalitet.

Jeg synes nu også, at det er lang tid siden, at jeg har oplevet, at den engelske er blevet billigere end den tyske.

mvh. tina

[QUOTE=taina;1223236]SÅ lykkedes det! :slight_smile: Og jeg sparede faktisk mere, end sparplanen kostede, allerede i første indkøb - nice :slight_smile: Så fik de lov til at beholde rabatten for nyhedsbrevet for sig selv - jeg brugte sammelbesteller i stedet for :wink:

Nå, men da jeg havde betalt, var der nogle links i bunden, blandt andet fra noget, der hedder igraal, som tilbyder en rabat på 10 euro og 3% cashback ved næste køb hos zooplus. For at få det skal man udfylde navn og efter navn og lave en kode lave hak i “Ich stimme den AGB und der Datenschutzerklärung zu”. Det plejer man også at skulle gøre, når man betaler, så det ved jeg ikke lige, om jeg har lyst til. Er der nogen, der har gjort det og kan forklare, hvad det er for noget?

Jeg prøver lige, om jeg kan kopiere linket her, men ved ikke, om det virker: ᐅ iGraal : Cashback, Gutscheine & Rabatte

mvh. tina[/QUOTE]

Ved ethvert køb, du foretager på internettet og enhver aftale, du indgår, skal du godkende firmaets vilkår - og i dette tilfælde også en databeskyttelseserklæring :slight_smile: Ellers får du ingenting.