Zooplus sparplan?

Jeg sidder lidt fast på zooplus, fordi jeg venter på, at de laver et tilbud om en sparplan. Jer, der har en, hvor i købsforløbet blev i tilbudt sådan en? Før eller efter, at I har accepteret ordren?
(Har accepteret en ordre og annulleret den igen, fordi jeg ikke fik tilbuddet, så det ville jo være dejligt, hvis jeg ikke skal det igen :slight_smile: )

Og er der måske en venlig sjæl, som kan forklare mig, hvordan man får de 5 procent, når man skriver sig op til nyhedsbrevet? Jeg tror, jeg har gjort det, jeg skulle - trykket på linket på siden, udfyldt, trykket på link på bekræftelsesmailen, hvorefter de skriver, at den bliver aktiveret i løbet af 24 timer - men jeg har altså ikke modtaget noget som helst, og der er da efterhånden gået en del mere end 24 timer…

mvh. tina

Skriv og spørg dem gjorde jeg ang 8%. Den er så ikke til opdrættere. Men den med de 5 % satte de ind så jeg bare skal acceptere den da jeg spurgte pænt

Jeg har skrevet og spurgt. Tre gange - to på engelsk og en på dårligt tysk :uha: De sendte standard-svar om at handle på zooplus på de to første og svarede på den sidste (den på dårligt tysk) at de ville lave en sparplan til mig inden for 24 timer. Nu står jeg i kurven og er gået til checkout og skal sætte kryds i, at jeg accepterer handlen og betingelserne. Jeg har ikke set noget til nogen sparplan her - er det her, den skal være, eller kommer den først frem, når jeg har accepteret?

mvh. tina

Jeg handlede på zooplus et par gange tror jeg uden sparplan, så begyndte de at sende mig tilbud om sparplan efter jeg oprettede mig som kunde og fik tilsendt nyhedsbrev.

En dag sagde jeg så ja tak

men får alle nye kunder ikke 10% på 1. ordre?

Jeg er ikke ny kunde :slight_smile:

mvh. tina

Jeg skrev til dem og spurgte, og så valgte jeg den med 8%. Når man køber sin Spareplan (første gang), skal man huske at lægge den i kurven som en vare.

Som Katja siger, så skal den i kurven…

Jeg kan ikke helt huske hvor min stod, men mener det var inde i indkøbskurven, lige over listen med varer.

Utroligt det tager så lang tid for dem at give dig dit. Jeg skrev også til dem og mener det var der med det samme de skrev tilbage.

Tak, så må jeg lige have fat i dem igen. Så kan jeg også spørge til rabatten fra nyhedsbrevet. Griner, kender i den slags handler eller andre ting, der går starter med at være lidt problematiske, og derfra går det bare helt i fisk? Jeg startede med at lægge ting i indkøbskurven i søndags… :wink:

mvh. tina

Så har du i det mindste tid til at finde rigtigt mange gode sager :wink:

Og jo - nogen gange er det som om ALT bare går galt!

SÅ lykkedes det! :slight_smile: Og jeg sparede faktisk mere, end sparplanen kostede, allerede i første indkøb - nice :slight_smile: Så fik de lov til at beholde rabatten for nyhedsbrevet for sig selv - jeg brugte sammelbesteller i stedet for :wink:

Nå, men da jeg havde betalt, var der nogle links i bunden, blandt andet fra noget, der hedder igraal, som tilbyder en rabat på 10 euro og 3% cashback ved næste køb hos zooplus. For at få det skal man udfylde navn og efter navn og lave en kode lave hak i “Ich stimme den AGB und der Datenschutzerklärung zu”. Det plejer man også at skulle gøre, når man betaler, så det ved jeg ikke lige, om jeg har lyst til. Er der nogen, der har gjort det og kan forklare, hvad det er for noget?

Jeg prøver lige, om jeg kan kopiere linket her, men ved ikke, om det virker: ᐅ iGraal : Cashback, Gutscheine & Rabatte

mvh. tina

Jamen Mette, her køber jeg jo ingenting? Eller… det tror jeg i hvert fald ikke, at jeg gør :wink:

Jeg er helt færdig med at handle hos zooplus, hvor jeg selvfølgelig har abgestimmt und alles da jeg betalte :wink: Først derefter er der det der link til en zooplus-partner, som åbenbart vil forære mig den der rabat. Det er derfor, jeg er lidt loren ved at trykke på sådan en godkendelse, fordi det netop antyder, at jeg køber noget… Og samtidig kan jeg ikke helt gennemskue, hvad den der partner får ud af at give mig den rabat.

Normalt holder jeg mig helt fra den slags, fordi jeg tænker, at hvis det er for godt til at være sandt - så er det det nok også. Og som regel af afsenderen også skummel. Men her er der jo tale om en partner til zooplus, der har link på Zooplus’ hjemmeside, og hvis Zooplus lægger navn til det, så kan det da godt, være, at det ikke er så skummelt, som det plejer at være? :ups:

mvh. tina

Arh Mette, nu læste jeg lige dit svar igen, denne gang med hovedet skruet på :wink: Det vil sige, at jeg ikke køber noget, men at jeg accepterer de vilkår. Og det interessante er jo så, hvad der står i vilkårene - om jeg siger ja til at blive tæppebombet med reklamemails fra 127 forskellige firmaer eller noget andet underholdende :slight_smile:

Mit tyske er ikke fantastisk og jeg er doven - er der nogen, der har læst eller prøvet og kan fortælle, om jeg gider at tygge mig igennem alle deres betingelser, eller om jeg bare skal holde mig fra det?

mvh. tina

[QUOTE=taina;1223244]Jamen Mette, her køber jeg jo ingenting? Eller… det tror jeg i hvert fald ikke, at jeg gør :wink:

Jeg er helt færdig med at handle hos zooplus, hvor jeg selvfølgelig har abgestimmt und alles da jeg betalte :wink: Først derefter er der det der link til en zooplus-partner, som åbenbart vil forære mig den der rabat. Det er derfor, jeg er lidt loren ved at trykke på sådan en godkendelse, fordi det netop antyder, at jeg køber noget… Og samtidig kan jeg ikke helt gennemskue, hvad den der partner får ud af at give mig den rabat.

Normalt holder jeg mig helt fra den slags, fordi jeg tænker, at hvis det er for godt til at være sandt - så er det det nok også. Og som regel af afsenderen også skummel. Men her er der jo tale om en partner til zooplus, der har link på Zooplus’ hjemmeside, og hvis Zooplus lægger navn til det, så kan det da godt, være, at det ikke er så skummelt, som det plejer at være? :ups:

mvh. tina[/QUOTE]

Hvis du vil have den cash-back, de tilbyder, indgår du en aftale med dem i henhold til deres betingelser - og dem skal du selvfølgelig skrive under på, at du har læst og vil overholde. Det er fuldstændig standardpraksis og hvis du ikke forstår nok tysk til at kunne forstå deres betingelser, skal du lade være med at trykke på godkend og må derfor leve uden. Det er bestemt ikke “for godt til at være sandt” - cash-back er en helt normal praksis i mange lande og jeg mener også, det i et vist omfang er kommet til Danmark - men stadig: Der er nogle vilkår og betingelser tilknyttet og dem skal du godkende :slight_smile:

Jeg gætter på, at det er det jeg engang fik mig hakket ind til… Så vidt jeg husker er det en form for tilfredshedsundersøgelse - som jeg opgav, da den jo er på tysk :wink:

Tak Mette. Mit tysk er godt nok til at jeg kan forstå det - HVIS jeg bruger masser af tid på det :wink: Men tak :slight_smile:

Lykke, tak. Det vil sige, at når jeg har tygget mig igennem betingelserne på tysk, så skal jeg lave lidt mere på tysk, inden pengene går ind - SÅ springer jeg over, alt for meget tysk til mig. Takker :slight_smile:

mvh. tina

Jeg har købt en 3-årig 8% sparplan her lige før nytår.

Pivnu, sådan en ville da have været topnice - men jeg fik kun tilbudt 5 procent i tre år :slight_smile: (Hvilket jeg nu også synes er ret ok :slight_smile: ) Hvordan fik du tilbudt en på 8 procent?

mvh. tina

[QUOTE=taina;1224326]Pivnu, sådan en ville da have været topnice - men jeg fik kun tilbudt 5 procent i tre år :slight_smile: (Hvilket jeg nu også synes er ret ok :slight_smile: ) Hvordan fik du tilbudt en på 8 procent?

mvh. tina[/QUOTE]

Jeg fornyede min her vidst kort før jul. Så jeg på den tyske side kunne få 8%, men “kun” 5% på de andre sider jeg tjekkede. Prisen var så også en anden.
Men det er åbenbart lige som med deres vare, man skal tjekke alle sider, når man står og kan tilkøbe den igen.

Tak Kamilla. Du har nok ret i, at man skal kigge sig for, men jeg fik ikke tilbudt nogen plan på nogen af siderne, så jeg fik først tilbudt, da jeg skrev til dem, og der var det 5 procent. Måske skulle jeg simpelt hen have bedt om 8 procent? Griner… det er egentlig også ligemeget, for nu har jeg jo købt en for de næste tre år :wink:

Zooplus’ kommunikation er i øvrigt skæg. Jeg har skrevet på deres hjemmeside flere gange, hvor jeg ikke har fået svar. Så har jeg skrevet på deres email i stedet for, har fået svar på den og først meget senere på hjemmesiden. Det betyder blandt andet, at jeg har fået to forskellige rabatkoder som kompensation på samme problem. I emailen har jeg endda spurgt dem, om de har problemer med deres hjemmeside, fordi jeg har spurgt om "blablabla"der, så det er jo bestemt ikke fordi, jeg har prøvet at skjule, at jeg har kontaktet dem om samme emne flere gange…

mvh. tina

Jeg har kun købt på Zooplus to-tre gange. Det har været ok store beløb, men jeg havde intet problem med, sidst jeg købte, at lægge en ‘spar plan’ i kurven. Jeg har nu 8% i tre år. De penge var tjent ind ved første ordre :thumbup: