Zooplus - wauuuu

Jeg har fået varer fra Zooplus - og prøv lige at se, hvad der ligger i kassen :slight_smile:

-wow er det fra Zooplus UK at de sælger misser på internettet :?

Jeg må vist skynde mig ind og kigge for at se om jeg også kan sikre mig et par stykker når de er så dejlige :wehuu:

Århh du har rigtig været ude og snolde :wehuu:
Sån en kasse har jeg aldrig været så begavet at få :thumbdown:

Åh SNYD, hvorfor har jeg aldrig fået sådan en pakke? :tihi:

[quote=birtheras;137347]-wow er det fra Zooplus UK at de sælger misser på internettet :?

Jeg må vist skynde mig ind og kigge for at se om jeg også kan sikre mig et par stykker når de er så dejlige :wehuu:[/quote]

Nej, jeg plejer at handle i UK, men denne gang var der særligt tilbud i Tyskland, så det prøvede jeg lige - og det gav altså bonus :tihi:

Ahhhh, så godt lige de gav Doppelte Bonuspunkte her for nyligt.

Øv der skulle man have slået til. -wehuu

Sådan en pakke vil jeg også gerne ha’ :thumbup:

:wehuu: Ååååå - det er liiiige sådanne røde drenge, jeg bare falder for (nok fordi jeg en kort overgang havde sådan en boende) :wehuu:
Siger din også miiiuuuu? med sådan en lillebitte spæd stemme i en stor, dejlig kat?

:wehuu:

[quote=MiSi;137380]
Siger din også miiiuuuu? med sådan en lillebitte spæd stemme i en stor, dejlig kat?

:wehuu:[/quote]

Nej ikke lige ham her, men Annabel, som er større end Balut-manden her, har en lille bitte bitte spæd stemme - det lyder simpelthen så sjovt :wehuu:

Nåååååååå, hvor er han dejlig :wehuu:

Så var det heldigt, at kassen ikke var blevet maltrakteret under transporten … man har jo hørt de frygteligeste historier :blegne:

Trykket flad :uha:
Var han så ikke bare blevet til en perser -LOL-LOL-LOL

[quote=Charlotte Oeh.;137427]Trykket flad :uha:
Var han så ikke bare blevet til en perser -LOL-LOL-LOL[/quote]

-grrrierdumme :lys-ide:

  :donk:

[quote=Charlotte Oeh.;137427]Trykket flad :uha:
Var han så ikke bare blevet til en perser -LOL-LOL-LOL[/quote]

Det er ihvertfaldt nemt, at lave en langhårskat om til perser … :rock:

[quote=Skattekat;137470]Det er ihvertfaldt nemt, at lave en langhårskat om til perser … :rock:

[/quote]

Ja det blev den da ikke så lidt kønnere af :thumbup:

[quote=Skattekat;137470]Det er ihvertfaldt nemt, at lave en langhårskat om til perser … :rock:

[/quote]
-LOL Det er godt nok bramfri humor. Tænk at nogen laver den slags.

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Det sgu humor der vil noget…-høhø-høhø-høhø:tihi:

[quote=Skattekat;137470]Det er ihvertfaldt nemt, at lave en langhårskat om til perser … :rock:

[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

:inlove::inlove::inlove:

Charlotte… kan du ikke lige smide et link ?

Jeg vil oz ha’ sådan en kasse leveret ved min dør - for den rødhårede dreng er bare for dejlig.

Håber, at der er flere.

:kryds::kryds::kryds:

[quote=Charlotte Oeh.;137346]Jeg har fået varer fra Zooplus - og prøv lige at se, hvad der ligger i kassen :slight_smile:

[/quote]

Det synes jeg er vildt uretfærdigt, jeg har også lige fået varer i denne uge, og der var ikke sådan en pakke med .
Tror jeg er nødt til at klage:mad: