ZooPlus

Har I set, at ZooPlus nu har fået en dansk side?? :juhu:

Jeg bestilte foder for ca. 14 dage siden og der mener jeg ikke, at den var der.

Skønt at kunne se de danske priser og ikke skulle sidde og jonglere med valutaomregning :smiley:

Den danske har været der i næsten en måned hvis ikke mere :slight_smile:

Men deres priser tangerer meget godt en hel almindelig dansk dyrehandel :frowning: Det kan IKKE betale sig kontra den tyske eller engelske :frowning: Det er lige før jeg kan få nogle af tingene billigere hos min lokale dyre “nede på hjørnet” dyrehandel…

Den tyske side er noget/meget billigere … man kan få et oversættelses program sat til siden, sådan at den automatisk oversætter siden til dansk, når man går ind på den !

Hvis det er meget billiger på den tyske side, så vil jeg da fortsæte med at købe derfra.

Det er i sær Sheba med Havets Fristelser, jeg køber, for det er det eneste vådfoder, som Nikita vil spise. :muhaha:

De koster 12 kroner stykket i forretninger herhjemme, på den danske side 54 kroner for 6 styk, så det er jo billigere - men måske er det endnu billigere på den tyske side, det skal jeg have undersøgt.
Den engelske har slet ikke denne variant, så der handler jeg ikke.

Eva, det er kursen på div. valuta der bestemmer priserne så det kan bestemt også betale sig at kigge på UK. Selvom vi har en Zooplus.fr så handler jeg mest via den i UK da det er det billigste. Desuden får jeg gratis transport allerede når jeg har købt for 29 Euro, det uanset om jeg køber det ene eller det andet sted.

Jeg har også forsøgt mig med de tidligere østlande som nu er medlem af EU i håb om at det var endnu billigere, men de kunne alligevel ikke slå UK.

Det meste af Zooplus lager ligger i Tyskland så hvor du bestiller er på sin vis underordnet da det for det meste bliver sendt derfra :slight_smile:

[QUOTE=birtheras;643067]Eva, det er kursen på div. valuta der bestemmer priserne så det kan bestemt også betale sig at kigge på UK. Selvom vi har en Zooplus.fr så handler jeg mest via den i UK da det er det billigste. Desuden får jeg gratis transport allerede når jeg har købt for 29 Euro, det uanset om jeg køber det ene eller det andet sted.

Jeg har også forsøgt mig med de tidligere østlande som nu er medlem af EU i håb om at det var endnu billigere, men de kunne alligevel ikke slå UK.

Det meste af Zooplus lager ligger i Tyskland så hvor du bestiller er på sin vis underordnet da det for det meste bliver sendt derfra :)[/QUOTE]

Jeg ville også helst købe i UK på grund af sproget, men problemet er bare, at de ikke fører den variant af Shéba, som er den eneske kræsenpinden Nikita vil æde.
(Underligt nok, når det hele står i Tyskland, men det er ikke på deres liste)
Det tog 10 år finde et vådfoder, der passede damen - jeg HAR skam prøvet at servere andet, men puha føj. :uha:

De sidste to gange, jeg har købt i Zooplus Tyskland har jeg ikke betalt hverken porto eller fragt.

[QUOTE=birtheras;643067]Eva, det er kursen på div. valuta der bestemmer priserne så det kan bestemt også betale sig at kigge på UK. Selvom vi har en Zooplus.fr så handler jeg mest via den i UK da det er det billigste. Desuden får jeg gratis transport allerede når jeg har købt for 29 Euro, det uanset om jeg køber det ene eller det andet sted.

Jeg har også forsøgt mig med de tidligere østlande som nu er medlem af EU i håb om at det var endnu billigere, men de kunne alligevel ikke slå UK.

Det meste af Zooplus lager ligger i Tyskland så hvor du bestiller er på sin vis underordnet da det for det meste bliver sendt derfra :)[/QUOTE]

Hvordan får du den frie fragt?

Zooplus.fr har en regel om at når man køber for mere end 29 Euro så er der fri fragt - den får jeg så også selvom jeg køber på UK :slight_smile:

[QUOTE=Eva;643077]Jeg ville også helst købe i UK på grund af sproget, men problemet er bare, at de ikke fører den variant af Shéba, som er den eneske kræsenpinden Nikita vil æde.
(Underligt nok, når det hele står i Tyskland, men det er ikke på deres liste)
Det tog 10 år finde et vådfoder, der passede damen - jeg HAR skam prøvet at servere andet, men puha føj. :uha:

De sidste to gange, jeg har købt i Zooplus Tyskland har jeg ikke betalt hverken porto eller fragt.[/QUOTE]

Skriv til dem og spørg hvorfor de ikke har den variant da dine katte kun spiser den :slight_smile:

Ja, det kunne jeg jo gøre - men jeg ved bare ikke, hvad den hedder på engelsk :tihi:

Men måske forstår de det, hvis jeg bare skriver det tyske navn???

[QUOTE=Eva;643089]Ja, det kunne jeg jo gøre - men jeg ved bare ikke, hvad den hedder på engelsk :tihi:

Men måske forstår de det, hvis jeg bare skriver det tyske navn???[/QUOTE]

Det er jeg overbevist om at de gør :slight_smile:

Hvorfor får jeg så ikke det??:ked:

Hvad er minimum køb på Zooplus.dk for fri fragt?

zooplus.co.uk har ikke fri fragt til Danmark - Birthe bor ikke i Danmark, så hun kan noget, vi andre ikke kan :wink:

zooplus.de har fri fragt til Danmark ved køb over 69 euro.

Prøv evt Zooplus.ie (Irland). Engelsksproget. lavere fragtpriser, gratis til DK ved indkøb over 49-50 €

Incl. opdrætterrabat??

Det ved jeg ikke… sorry :slight_smile:

Den er fuldstændigt uafhængig af, hvilken side, du køber på :slight_smile: Den eneste rabat, der er hjemmesideafhængig, er den Sparplan, man kan tilmelde sig på zooplus.de.

[QUOTE=Temple Bar;643109]zooplus.co.uk har ikke fri fragt til Danmark - Birthe bor ikke i Danmark, så hun kan noget, vi andre ikke kan :wink:

zooplus.de har fri fragt til Danmark ved køb over 69 euro.[/QUOTE]

Jeg laver altid mine bestillinger på flere af deres hjemmesider og tager så den billigste. Jeg har oplevet at det er billigere at købe via den engelske selvom jeg skal betale fragt - bare et lille obs :slight_smile: