Zylken, Feliway, Colostrum erfaring med disse

Problemet er bare at få Bailey til at æde vådmad. :S Han gider nærmest kun Feline Porta. Alt andet spiser han MÅSKE lidt af, men typisk først når det har stået fremme længe. Så gad nok vide, hvordan jeg skal få en daglig portion i ham. Det ER jo meningen, at det er til ham, og ikke de andre…

Da han var på Zylkene i en måned, måtte jeg købe de der pakker med færdigstegt kyllingekød, og rive det itu og blande pulveret i kødstrimlerne. Det var den eneste måde, jeg kunne være sikker på, at han fik spist sin ‘medicin’. Men det er godt nok en dyr og småbesværlig løsning i længden…

Kunne det være en ide at bruge engangssprøjter til at give ham det direkte i munden? Eller bliver han alt for træls af det?

Lad os bare sige, at med Bailey er det ‘not an option’… :wink:

Men det KUNNE jo tænkes, at han kunne lide smagen af det, så man måske kunne røre det op i lidt vand eller skyr eller lignende…jeg må prøve mig frem. :slight_smile:

Har du prøvet makrelguf på tube? Det er et vidundermiddel til sære katte, der skal have noget vådt :smiley:

Nej faktisk ikke. Hvor længe kan sådan en holde sig, når den er åbnet? :? Skal det bruges på et par dage, så bliver det vist også lidt dyrt i længden. :høhø: Eller kan det måske holde sig et stykke tid, fordi det netop er i tube? :?

Den holder et godt stykke tid i køleskabet. Det varierer, hvor ofte jeg bruger det, så de kan godt ende med at ligge et stykke tid og jeg har aldrig fået nogen klager :slight_smile: Eneste problem er, at de lækker makrelsaft, når de har været åbnet, så læg den ovenpå noget/i en plasticbøtte til at tage drypperiet :slight_smile: