. 0 O. August tanker. O 0

Tror endelig Delle er ved at knække koden til aktivitetsfoderbrættet. Hun er godt nok ikke særlig madmotiveret, så det er svært at motivere hende til at bruge den.

7 Synes om

Når man drømmer man sidder og halvsover i en stol på en sol fyldt forteresse (porch) og vågner op og syntes man er blevet solbrændt :woozy_face:

3 Synes om

Så har man sovet godt :smile:

1 Synes om

Hvad gør i andre, med sådan en vin katon olie

Kom til og købe denne her i Herning
Samt en anden slags som virkelig var billigt

Syndes det er noget gratværk lige meget hvor meget jeg tørre

Hælder det på anden bøtte, men syndes lidt fidusen med det er i mørke, går af det

At så en flaske og drypper for mig en mere mine evner, den er galt med

Har denne tomme glaske, som også drypper

1 Synes om

Har du prøvet at montere hældetuden i kartonen - for ellers kan jeg godt forstå, det sviner lidt…? :thinking: :wink:
Men uanset ville jeg nok finde en mindre flaske med skruelåg eller prop, og så tappe af i portioner - brug evt. en tragt.
Har ikke lige prøvet pap-versionen, men har købt på dunke flere gange, og det fungerer fint mht. holdbarhed - og vil endda tro bag-konceptet er bedre, da der ikke kommer luft til…

1 Synes om

:smile: ja det har jeg. Mere fordi vender jeg den sådan her stopper gratværket

Ja må have gang i flaske, var bare til det det mørke

2 Synes om

Jeg har haft pigerne i nat … er sikker på det ville give mere rolig søvn at ligge ved siden af et tusindben, end Emma :surrender:

7 Synes om

Det forstår jeg - men så længe du tapper en mindre mængde ad gangen, er det jo kun udsat for lys kortvarigt, og det resterende er stadig opbevaret mørkt.
Evt. gå efter en farvet flaske, hvis du vil gå med livrem og seler?

2 Synes om

Til Emma?

5 Synes om

Nah, det går nok …
Hun har det fra sin mor … Andrea var ikke mange uger gammel, da jeg opgav at have hende til at sove i sengen hos mig :rolleyes2:

7 Synes om

Jeg har fået post fra min bank:

:danse:

11 Synes om

Gå nu ikke helt amok i indkøbsrus @Skattekat :rolleyes2:

4 Synes om

Hvis der er nogen som jeg, der ææælsker både ost og kaffe, så køb denne ost:

Jeg købte den udelukkende fordi, den var til nedsat pris (i Netto), men altså … den er go’ :yum:
Smagen er saltet, men også lidt sød og så umiskendeligt en smag af kaffe … Vil anbefale :ok_hand:

13 Synes om

Nøj den lyder god :slightly_smiling_face:
Den må på listen afprøves

Det passede lige med beløbet du fik tilbage. Du burde næsten skrive til banken… og takke for osten. :joy::laughing::wink::hugs:

8 Synes om

Spændende! Jeg er altid åben for at prøve nye variationer af hård ost, så den vil jeg kigge efter :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er SÅ dygtig :roll_eyes:

5 Synes om

Hvad har du dog lavet? :face_with_spiral_eyes:

3 Synes om

Jeg har et glas stående med Katjas tandbørster osv oven på lampen over spejlet, så der ikke kommer katte i dem.

Da jeg er ved at tage min eltandbørste og tandpasta der også er på lampen (Den er flad og lidt som en hylde), får jeg skubbet til glasset, griber det, men min hånd tænker “fuck it” og slipper, så både glas og vask går i stykker…

Dog var def revner i vasken da jeg flyttede ind, men ikke lige der :see_no_evil:

3 Synes om

Har ringet til Boligkontoret, varmemesteren kommer forbi imorgen formiddag.

3 Synes om