. 0 O. August tanker. O 0

Hold da op, skal der ikke mere til? Jeg troede ærlig talt vaske var noget mere solide. :open_mouth:

2 Synes om

Når der er revner i dem har de fået svage punkter

2 Synes om

Det giver okay mening, og så kan jeg da høre at jeg skal passe ekstra meget på min, for den har fået smårevner. Ikke at jeg kan gennemskue hvordan, men revner er der kommet.

2 Synes om

De kommer med alder og slid… det er ikke unaturligt at ting med alderen får flere svage punkter

2 Synes om

Min vask er kun 10-13 år gammel, så synes det er noget tidligt.

2 Synes om

Ligesom os. Jeg har opdaget nye svage punkter i min krop med alderen :joy:

7 Synes om

Jeg har netop fået et gavekort, som jeg kan indløse til bl.a. sådan en tur. Det ville jeg aldrig have gjort, hvis ikke du havde fortalt om din oplevelse, så tak for det :blush: Jeg overvejer dog stadig, for jeg ville egentlig helst noget sammen med nogen, men det er der ikke til, hvis jeg vælger massagen :joy: Omvendt er det lige netop de der ting, man aldrig ellers ville gøre, de gavekort skal bruges til. Brunch kan jeg altid gøre.

6 Synes om

Velbekomme! Jeg er jo lidt speciel på den måde at jeg til tider foretrækker at foretage mig ting alene, så jeg synes jo bestemt at du skal prioritere at prøve sådan en oplevelse. Også selvom der ikke er højt nok beløb på gavekortet til at du kan tage en med. Det varer jo ikke en evighed, og den der lille pause uden at skulle være social, uden teknologi der kræver ens opmærksomhed er bare vidunderlig synes jeg. Jeg valgte jo så at forlænge det ved at jeg også tog i spa alene bagefter og havde flere timers pause, i stedet for bare de 25 minutter massagen varede, det behøver man jo ikke.

7 Synes om

Ja, katte kan også sørge, men det vidste mange af os nok allerede… :heart:
[Cats appear to grieve death of fellow pets – even dogs, study finds | Animal behaviour | The Guardian]

10 Synes om

Klamt vejr. I omtrent en time tordnede det her fuldstændig uden ophør. Et timelangt tordenskrald. Det tordner stadig lidt i det fjerne, men dog med pauser ind imellem. Jeg har ikke set nogen lyn, men de har jo nok været et sted.

5 Synes om

Kan være det er sådan et træ her man skal have til jul. :thinking:

4 Synes om

Da Simba har fundet ud af at han bare kan “trække skuldrene ind” og så er han ude af selen, har jeg nu købe en H-sele i størrelse XL :smiley:

Jeg ved han ikke kan komme ud af en H-sele, men dem jeg har er for små.

3 Synes om

Manse er gået ud for at i spicere de nypressede halmballer - tænker han har en lang aften for sig, hvis han skal gennem samtlige 25 HA, her et lille udsnit: :smirk:

21 Synes om

Her til eftermiddag / aften har vi været på besøg hos nogle gode naboer, i deres sommerhus. Og vi fik fint / anderledes besøg.

Den virkede tam, ikke bange for mennesker. Og rigtig fin i pelsen. Og som det ses mega nysgerrig.

19 Synes om

Ja jeg ser det jo herhjemme lige nu. Det er jo 4 dage siden at vi mistede Blua og jeg ser da en forandring i mine katte. Nok mest i Guliver, han opsøger mig mere end før.
Jeg har været spændt på hvordan Rufus ville tage det, han er en sky kat og Blua var helt klart hans støttepædagog. Han ville ikke komme tæt på mig de første par dage men er kommet mere ud af sin skal nu.
Men altså hvor er der stille her i mit lille hjem :cry: det er tydeligt nu hvor meget Blua fyldte :disappointed::disappointed:

12 Synes om

Frederik reagerede også kraftigt på at Fanni blev syg og ikke kom hjem igen. :vraele:

Selv her flere måneder senere, så prøver vi stadigvæk at tilpasse hverdagen uden husets dronning. :brist:

Vi har heldigvis lille Sisi til at distrahere os, men hun er en lettere tomhjernet teenager, som elsker sin onkel MEGET højt. Frederik er lidt overvældet over hendes kærlighed.

10 Synes om

Wow hvor er den flot :smiling_face_with_three_hearts:
Sjovt at den lige skal se hvad menuen står på :grin:

4 Synes om

Dejligt at se, at den er så fin. Jeg har fulgt nogle australske rescue-sites på det seneste. Wombats i Australien er hårdt ramt af skab (mange) mange steder. Det har ræve også været i DK, ved jeg. Det er virkelig voldsomt, så sådan en fin ræv som på dine billeder er godt at se :heart:

7 Synes om

@DK_SismoCats mega cute, men pas på katten

4 Synes om

Jeg er godt klar over, at ræve kan tage katte, men er der tale om voksne katte er min private teori, at de oftest samler trafikdræbte op - hvilket jeg faktisk også synes billedet indikerer, katten ser i hvert fald noget laset ud…? :thinking:

6 Synes om