1, 2, ups (lang)

Hvor er han bare et styk lækkerbuks!!! :smiley: Mååååååååffe - forbered dig på at blive nusset pelsløs, når jeg kommer på besøg :stuck_out_tongue:

Tillykke med en dejlig flot hanmis. :slight_smile: Rigtig god billedserie…

Tak for de søde kommentarer :smiley:

Vi har lige spillet lidt computer sammen… Og åbenbart kommer Muffe og prikker en i siden, når det er på tide at blive nusset :tihi::lovelove:

Og se lige de her to:

:smelter:

Hvor er han dejlig:hjerte: Og Muffe er da det perfekte navn til sådan en bamse:-) (Og herhjemme villet det så nok udvikle sig til Guffe-Muffe:inlove:)

Og bare rolig Lykke, 4 er sådan et pænt tal, så du kan sagtens få en Wehnert-bimse også;)

Hvor er han bare fin (og kæmpe stor?) :hjerte: tænkte også klassisk perser da jeg så ham, men jeg har heller ikke set en langhåret brite før. Så måtte lige google det, holp da op nogle smukke katte. Kan da godt forstå du har ønsket dig sådan en :slight_smile: Er det en godkendt race i TICA ? For det er det ikke i Fife vel ??

Hold op en skøn bamse! Og netdør er bare en super måde at lade dem se og mødes på :slight_smile: tillykke med ham

British Longhair er en godkendt race i TICA… Hvordan man så lige registrerer sådan en kat med FIFestamtavle, hvor den jo figurerer som xlh, det har jeg ingen ide om. Jeg ved faktisk heller ikke om det kan lade sig gøre - kunen jo forestille mig, at han har en hel del korthårede katte på stamtavlen, og det er et spm om man vil acceptere dette i TICA… Hvis man vil vide, så kan man spørge fx Pil (Holymoly) eller Jenny herinde, eller måske bare tage kontakt direkte til TICA.

Og dybest set er det jo helt lige meget…
Han er nemlig en ualmindelig lækker dreng :wehuu: helt uanset hvordan man vælger at registrere hans afstamning!

Ih stort tillykke med Muffe drengen, faktisk utrolig så meget som langhåret brite og klassisk perser kan ligne hinanden, begge er jo rigtig smukke og jeres ser ud til at være et prakteksemplar. Dejligt sammeføringen går stille og rolig er sikker på de 3 knægte nok skal få masser af glæde af hinanden :slight_smile:

Han er rigtig skøn er han :slight_smile:

Han er nemlig lige så sød og kælen som han er stor :slight_smile: OG trods jeg ikke er til alt det hår, kan jeg sagtens se han er altså en virkelig flot mis! :slight_smile:

Jamen dog… det er jeg da gået helt glip af… TILLYKKE :smiley: Han ser ualmindelig dejlig og vamset ud !

tilykke med lækre muffe - han ser da bare for skøn ud - og så er han tabby :hjerte:

highlandere er bare også så smukke og du har da været utrolog heldig at hitte ham :slight_smile:

jeg glæder mig allerede til at se flere billeder af den smukke

:inlove: Sikke et dejligt fjæs han har, ham Muffe-drengen :hjerte::hjerte:

Tillykke med ham Lykke!

Tillykke med ham :slight_smile:

Mht. haven skal I måske vente, til de er helt sammenført, så han kan blive lukket ud sammen med de to andre. Det er sikkert mere trygt for ham.

I er altså bare altid så søde - tak :ups:

Tak :smiley:

Han er faktisk ikke så stor, kun 5,5 kg - til sammenligning plejer Nobby at veje 6 og Jack 4,5. Men han har et bredt ansigt, tykke benstammer og store poter! Siden han sku ku blive ved med at udvikle sig muskelmæssigt noget tid endnu, så burde han blive lidt større :slight_smile:
Han er også bare et siv - i hvert fald i forhold til de to tyksakker vi ellers har :tihi:

Racen er ikke godkendt i FIFe, så han har BRI bag sig og er selv XLH. Men den langhårede udgave er ved at gennemgå godkendelse i FIFe, så de er muligvis godkendt fra nytår. For mig virker det som en helt fin idé, når nu der dukker langhårede op med mellemrum (der er i hvert fald perser i briter, så nogle af dem bærer på langhårsgen).

[QUOTE=Ann K;1177853]British Longhair er en godkendt race i TICA… Hvordan man så lige registrerer sådan en kat med FIFestamtavle, hvor den jo figurerer som xlh, det har jeg ingen ide om. Jeg ved faktisk heller ikke om det kan lade sig gøre - kunen jo forestille mig, at han har en hel del korthårede katte på stamtavlen, og det er et spm om man vil acceptere dette i TICA… Hvis man vil vide, så kan man spørge fx Pil (Holymoly) eller Jenny herinde, eller måske bare tage kontakt direkte til TICA.

Og dybest set er det jo helt lige meget…
Han er nemlig en ualmindelig lækker dreng :wehuu: helt uanset hvordan man vælger at registrere hans afstamning![/QUOTE]

Tak for forklaringen :slight_smile:

Og komplimentet til ham den skønne :smiley:

Tak, Gitte :smiley:

Vi nyder også at det går så stille og roligt - syns bare godt de lige kunne tage sig lidt sammen :stuck_out_tongue: For både Jack og Muffe er nogle legebørn, så de kunne have det så sjovt sammen :slight_smile: Og jeg tror også Muffe og Nobby ku hygge sig med at belure naboerne sammen :tihi:

[QUOTE=Bodil;1177868]tilykke med lækre muffe - han ser da bare for skøn ud - og så er han tabby :hjerte:

highlandere er bare også så smukke og du har da været utrolog heldig at hitte ham :slight_smile:

jeg glæder mig allerede til at se flere billeder af den smukke[/QUOTE]

Tak skal du have :smiley:

Det gode spg er - hvilket tabby? :stuck_out_tongue:
Han er registreret som n 21 i Felis Danicas database… Men det kan han ikke være, fordi han ikke har noget hvidt (kun van og harlekin kan være det). Så det eneste vi lige ved, er at han er dårlig tabby :høhø:

[QUOTE=galath;1177888]Tillykke med ham :slight_smile:

Mht. haven skal I måske vente, til de er helt sammenført, så han kan blive lukket ud sammen med de to andre. Det er sikkert mere trygt for ham.[/QUOTE]

Tak :slight_smile:

Det er også planen nu. Han blir lukket væk, når de andre skal have udetid eller jeg vil have luftet ud. Når de er helt sammenførte er jeg sikker på at især Jack gerne viser ham fortræffelighederne ved at være ude :høhø:

Jeg var flad af grin den anden dag, da jeg så Muffe og Jack sidde og kigge ud af døren sammen. De er godt nok et fint makkerpar og ja så mangler vi bare Nobby han er med, så er jeg da helt færdig! :wink:

Tillykke med ham, han ser dejlig ud:hjerte:

Øv, så skete der det, der ikke sku ske :frowning:

Muffe og Jack har været rigtigt gode til at være tætte på hinanden i dag og har flere gange været tæt på at lege sammen. Det er jo godt. Men jeg kan forestille mig Jack nok er gået for langt.

Så ikke hvad der skete, men Jack og Muffe var i hvert fald på hinanden (kan forestille mig Jack er sprunget på Muffe for at lege) og så kan jeg da lige love for Nobby blev skudt ud af en kanon! Direkte hen i hovedet på Muffe!
Vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre, men vidste de IKKE skulle have lov til at slås - så rejste mig og klappede. De gik fra hinanden, Muffe op på spisebordet, Nobby og Jack ved siden af, og Muffe der brummede noget.

De har så lige været lukket fra i 5 min fordi GLS kom. Og heldigvis kunne Muffe og Nobby godt gå helt hen til hinanden (ca 7cm) og snuse, men Muffe skulle ikke nyde noget af at gå tæt forbi Nobby. Kan også se de begge er MEGET vågne lige nu

Kryds lige for, at det her ikke ødelægger det hele :frowning:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tillykke med den skønne Muffe-dreng - han er jo SMUK !!!

Hold da helt op, en totalt skøn kattemis :slight_smile: mon dog der sker noget ved det lille uheld? har ikke de store erfaringer, men mon ikke det nok skal gå. pøj pøj