1, 2, ups (lang)

Nåja, glemte helt at ønske tillykke med ham… :ups:

Stort tillykke - han ser skøn ud. :hjerte:

Og pøj pøj med sammenføringen, håber ikke det lille uheld kommer til at betyde noget. :slight_smile:

[QUOTE=Tante Tut;1177958]:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tillykke med den skønne Muffe-dreng - han er jo SMUK !!![/QUOTE]

Er du så glad nu? :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Lykke;1177952]Øv, så skete der det, der ikke sku ske :frowning:

Muffe og Jack har været rigtigt gode til at være tætte på hinanden i dag og har flere gange været tæt på at lege sammen. Det er jo godt. Men jeg kan forestille mig Jack nok er gået for langt.

Så ikke hvad der skete, men Jack og Muffe var i hvert fald på hinanden (kan forestille mig Jack er sprunget på Muffe for at lege) og så kan jeg da lige love for Nobby blev skudt ud af en kanon! Direkte hen i hovedet på Muffe!
Vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre, men vidste de IKKE skulle have lov til at slås - så rejste mig og klappede. De gik fra hinanden, Muffe op på spisebordet, Nobby og Jack ved siden af, og Muffe der brummede noget.

De har så lige været lukket fra i 5 min fordi GLS kom. Og heldigvis kunne Muffe og Nobby godt gå helt hen til hinanden (ca 7cm) og snuse, men Muffe skulle ikke nyde noget af at gå tæt forbi Nobby. Kan også se de begge er MEGET vågne lige nu

Kryds lige for, at det her ikke ødelægger det hele :([/QUOTE]

:kryds:

Kæmpe stort tillykke med den lækreste Muffedisse jeg nogen sinde har set :hjerte::inlove: Og jeg krydser alt hva jeg kan, for at det lille uheld ikke får nogen større betydning…

Tillykke med ham - han er en fin dreng. :slight_smile:

Krydser også for at det bette intermezzo er glemt i morgen. :kryds:

Tak ska I have :slight_smile:

Det ser heldigvis ikke ud til at have gjort det store. Muffe og Jack kan stadig komme tæt på hinanden, dog lidt langsommere end før. Og Muffe holder noget øje med Nobby, hvilket jeg syns er meget forståeligt med hans reaktion.

Har dog fanget Muffe og Jack i at ligge helt pænt tæt :smiley:

Hold da op - ham Muffe er virkelig en charmetrold - sørg for at dobbelttjekke folk, der har været på besøg, så de ikke lister af med ham :tihi:

Jeg tror ikke han er så nem at putte i lommen, trods alt :tihi:

Pjat, jeg har mødt en fuldvoksen varmblodshoppe, der mente at hun godt kunne være i min lomme. :lovelove:

Jeg er sikker på at de nok skal blive gode venner, for sammenføringen går jo rimeligt glat. Det er vist mest Nobby, som er usikker. Men det skal nok gå fint, når Muffe og Jack ikke leger for vildt. Så det er godt at de holder lidt afstand fra hinanden, så Nobby ikke bliver for usikker.

Måske ikke, men Lykke skal så forbyde at folk medbringer store indkøbstasker :tihi:

Hvis det blir relevant, så mind mig lige om, at du ikke må komme ind hos os :wink:


Det går stille og roligt i dag :slight_smile:
Jack og Muffe har siddet lidt ved sidan af hinanden, og Nobby er tydeligt interesseret i ham.

Og jeg har ENDELIGT fundet en slags godbid, der virker bare lidt interessant for Muffe: kattemalt :slight_smile:
Det er altså besværligt, når man er vant til to der nemt kan bestikkes og fås til alt muligt bare der er guf, at få en kat der bare er meh til alt man prøver :venter:

Dag 10 og 11

Det går stadig lisså stille fremad.

Lørdag skete der store ting!
Nobby og Muffe kunne ligge pænt tæt og hvile :thumbup: Og og og - de lagde lidt an til at lege! Løb lidt ved siden af hinanden og et lille dask, uden nogen lyd :uha:

Og Jack fik lov til at vaske Muffe en smule i hovedet :hjerte:

Der er stadig lidt brummen mellem Muffe og Nobby, og det er ALT for tidligt at Jack syns de skal mosle - han gjorde et forsøg i dag, som Muffe ikke var tilfreds med. Men han brokkede sig mest bare lidt og Nobby kom kun luntende hen til dem, så ser det som en klar forbedring.

Jack har også fået lov til at ligge og putte helt henne ved Muffes hoved i dag - som han dog kunne rulle og spinde i ren hygge :smiley:

Dag 13

Så er Muffe helt og aldeles vores :lovelove:

Og der sker nye spændende ting: Åbnede vinduet så Jack og Nobby kunne komme ud uden det var skræmmende, og nu er Muffe - efter lang tids snusen - hoppet ud af det :uha:
Billeddokumentation senere :wink:

Og så er han inde igen…

Og ude igen inden jeg fik trykket send :tihi:

Det må være spændende OG farligt :høhø:

Det hjalp åbenbart lige at komme ud en tur i byen eller også r det chippen, nu er han sikker på at kunne finde hjem igen:høhø:

Marina

[QUOTE=Lykke;1178831]Og så er han inde igen…

Og ude igen inden jeg fik trykket send :tihi:

Det må være spændende OG farligt :høhø:[/QUOTE]

Og i virkeligheden er det nok allerbedst sådan - når det både er spændende og lidt farligt :uha: Hvis jeg skal dømme efter Magics reaktioner i weekenden. Men dejligt, at han nu også kan opleve udelivets glæder :slight_smile:

[QUOTE=Marina;1178835]Det hjalp åbenbart lige at komme ud en tur i byen eller også r det chippen, nu er han sikker på at kunne finde hjem igen:høhø:

Marina[/QUOTE]

:høhø:

Det ku være det er det :tihi:

Jeg tror måske også det har hjulpet, at de andre er med - det er muligvis allerede gladere for hinanden end vi lige troede! Han så i hvert fald let panisk ud lige før, hvor han opdagede, at de andre to var gået ind - og så kom han ellers spurtende ind ad vinduet :høhø:

Han fik os en fin velkomst da vi kom hjem - Nobby snuste ned langs siden på ham, og så var kassen ellers mere interessant, for der var stadig godbidder :tihi:

Det er nok bare sådan det er at flytte :slight_smile:

Vi nyder det også meget - nu slipper vi for at være ‘fanget’ herinde… Vi er nemlig allerede nået til, at det ikke længere er farligt at havedøren er åben :rock:

Så er der lidt billeder fra i dag :slight_smile:

De er taget med mobil og en del af dem gemmen ruden, så bær over med kvaliteten…

Det er lidt spændende…

Hvad er det jeg kan dufte?

NU tager jeg springet igen!

Undersøgelserne startet tæt på vinduet…

En lille pause - der skal jo også være tid til bare at være lækker :wink:

Han vover sig længere ud…

Alt skal undersøges :slight_smile:

Jack skal hilses på :thumbup:

Og Jack skal lige vise han da os er læææækker :hjerte:

Alle har lidt fornøjelse af forandringen :tihi:
Nobby lignede en der var SÅ klar til at lege, mens de var derude :thumbup: Det er vist bare Muffe, der skal tø helt op nu :smiley:

Smuksakken nyder en havestol :hjerte:

Vores tre drenge :wehuu:

Så rank kan man være derude nu - altså mellem tingene skal snuses igennen :slight_smile:

Det endte med Rune måtte ud og hente ham ind, for han havde da i hvert fald ikke tid til selv at komme :tihi:

Ja, ja, med min blandede bande, så er jeg nok den forkerte til at sige det… Men…
Hvor ER de bare så totalt forskellige at se på!!! :wink:
Dejligt at høre at de stille og roligt er ved at finde melodien… om et par uger sidder du og undrer dig over, hvorfor du sådan helt frivilligt gik med til at få huset invaderet af en flok gungrende gumpetunge marodører :klapper:

Hvor er det dejligt at det går så godt. De er alle tre dejlige på hver deres måde. :wehuu: