2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Hvis nogen mangler et par helt fantastiske fritløber katte, så søger disse to skønne europé drenge et nyt hjem.

To Europé brødre søger hjem sammen | DBA

6 Synes om

Please don’t tempt me… :see_no_evil:

4 Synes om

Mindre end to kan vel ikke gøre det, når man kommer efter Manse? :wink: :heart:

4 Synes om

Jeg tror ikke der er katte nok i verden, til at udfylde hans plads… :heart:

8 Synes om

Det kan jeg godt følge dig i. :kram:

4 Synes om

Men du kan da altid starte med de to skønne brødre :tihi:

3 Synes om

Jeg tænkte faktisk på dig da jeg lagde linket her, så jo jeg vil meget gerne friste dig :hoho:

De er ingen Manse, men meget charmerende og med deres egen form for X faktor.

7 Synes om

Det er der aldrig :heart: :kram:
Men andre der fylder på deres hel deres egen måde :heartpulse:

3 Synes om

Et par européer er ellers værd at blive fristet af hvis man ellers er fan af huskatte. :heart:
Jeg er ihvertfald grove glad for mine 4 luksus “husmisser” (européer med varierende grad af kendt stamtavle :sweat_smile: )

8 Synes om

Disse to søger stadig :smil:

3 Synes om

Trust me, jeg er fristet, for selvom Manse aldrig kan erstattes :broken_heart:, savner jeg i den grad kat i min hverdag.

Samtidig har ikke mindst den seneste rædsomme oplevelse med Lillen’s påkørsel medført, at jeg er pisse bange for en gentagelse - og kattesikker udeadgang kan bare ikke etableres på en måde, der kan kombineres med logistikken omkring heste/hesteejendom og min måde at ha’ katte på, hvor de altid har deltaget i det hele… :brist:

Så den er sateme svær!

11 Synes om

Hvor kan jeg følge dig så meget det her, det gør også jeg tro drømmen aldrig lykkes

4 Synes om

Ja, det er altid et sats med fritgående katte, men med det sagt, så er Européer generelt ret streetsmart og fornuftige til at passe på sig selv. Og lige de to der er jo vant til at færdes ude på egen pote.
Jeg kan også garantere for at de er ud af god familie. Deres tipoldefar ligger på min sofa og er en af verdens sødeste katte og deres halvbror giver mig dagligt nyt input til min tilværelse med alle sine vilde påfund :sweat_smile:

8 Synes om

I er ikke spor søde - jeg gør jo mit bedste for at være standhaftig…! :see_no_evil: :hear_no_evil: :smelter:

7 Synes om

Fordi du ikke vil have kat igen, eller fordi du har brug for mere tid før du før du får igen? Kan jo godt følge det du skriver længere oppe i tråden omkring dine tanker om at have fritløber.

3 Synes om

Præcis derfor…

2 Synes om

Nu ved jeg ikke præcis hvilken karrierevej @Eva_K har valgt - men med mindre det involverer gidselforhandlinger eller noget der fordrer tilsvarende overtalelsesevner, tænker jeg hun skal overveje et skift.

Det ser i hvert fald ud til, at de to banditter lander her i morgen… :see_no_evil: :crossed_fingers:

27 Synes om

Stort tillykke med de nye beboere :flag:

Hvor er heldige og lade hos dig og resten af husstande :blush:
Og hvor er i heldige med @Eva_K havde dem til jer

4 Synes om

Må indrømme at mit indtryk af dig, er ikke en man let kan presse til ting du ikke vil, så derfor vil jeg ønske dig Stort Tillykke med de kommende guldklumper i dit liv, og sige at det glæder mig at du igen skal have kat(te)! Må I alle få et langt og godt liv sammen. Glæder mig til at se billeder af jeres hverdag sammen. :hjerte:

7 Synes om

Tillykke :denmark::heart_eyes:

2 Synes om