2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Det var da dagens gode nyhed - heldige katte, tillykke med dem :flag:

3 Synes om

Dejlig nyhed :thumbup: De to drenge kunne ikke få et bedre hjem :heart:

3 Synes om

Så faldt den sidste fort for stribede huskatte … :flushed:

6 Synes om

Nope - fra i morgen er de officielt huskatte, dog med stamtavle… :smirk:

7 Synes om

Men altså, tættere på vores oprindelige danske gårdkat end européen finder man nok ikke hos racekattene, og familien til de her to drenge i klemme er i al fald meget glad for at Dorte’s “fort” er faldet :love:

Dorte - Altså de brancher jeg befinder mig bedst i er i al fald dem hvor man taler med mennesker :muhaha:

8 Synes om

Tillykke :smiley::denmark:

1 Synes om

Og det skal jo ikke komme gård- og huskattene til skade, at nogen har forsynet dem med stamtavle… :innocent:

10 Synes om

Ih, jamen altså :wehu:

Jeg er glad på drengenes vegne, men sørme også på dine, Dorte - at du får kat i dit liv igen :slight_smile:

6 Synes om

Tillykke med dem :heart:

1 Synes om

Tak for tillykker og roser… :tak:

In all fairness - @Eva_K har ikke presset, “kun” argumenteret overbevisende for, at de to her er et godt match, også i forhold til risikovurdering… :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

Jeg er fortsat skidtræd ved tanken om, hvad der kan gå galt, men var de dukket op her som hjemløse, havde de jo udenfor diskussion fået asyl - og det er jo næææsten det de gør, ikke…? :flojte:

17 Synes om

Det bliver spændende at følge med i jeres liv sammen. Så vi forventer mange billeder :camera_flash: :slightly_smiling_face: Er de to gutter mon vant til heste?

5 Synes om

Ikke så vidt jeg ved - men lige den del er jeg ikke så bekymret for, baseret på tidligere erfaring vænner kattene sig hurtigt til at hestene er der, og hestene er omvendt ret ligeglade med kattene.

5 Synes om

Tillykke med de to dejlige drenge :flag: :flag:

1 Synes om

Nu bad I selv om billeder - bær over med kvaliteten:

23 Synes om

Og de sidste 3 billeder eller sådan noget er vist taget ca. 5 min efter indflytning som jeg forstod det på Dorte :velkommen:

6 Synes om

Præcis - pt. ser det spdan ud:

26 Synes om

De billeder varmer mit hjerte. :hjerte:

4 Synes om

De er vist tilfredse med deres nye hjem :heart:

4 Synes om

Så bliver det ikke meget bedre :heart: de der strittende ben :star_struck:

4 Synes om

Det ser dæleme hyggeligt ud :smelter:

5 Synes om