2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Lige til at blive glad i låget af :smiling_face_with_three_hearts:

5 Synes om

Hvor ser det dejligt ud. :heart_eyes: Tillykke til jer alle. :hjerte:

5 Synes om

Ej, hvor er det fedt, stort tillykke med dem :denmark::heart:

5 Synes om

Sikke billeder
Jeg er så glad på dine vegne @DorteH :smiling_face_with_tear: :blush: :heart_eyes:

3 Synes om

Stort tillykke til både katte og mennesker - det ligner et “match made in heaven” :hjerte:

3 Synes om

Åhr, man bliver jo helt rørt (snøft!) :heart:

Tillykke med dem. De kan vist godt fornemme, de er velkomne :slight_smile:

3 Synes om

Udsigten da jeg vågnede :heart:
Ralphs seng har altid været erklæret kattefri zone om natten - indtil Peter… :smirk_cat:

25 Synes om

Opgav den bærbare - og skiftet til stationær virkede kun kortvarigt… :smirk:

27 Synes om

Man skulle jo tro at de havde boet hos jer altid. :smelter: :hjertehop:

4 Synes om

Åååååh :face_holding_back_tears:

4 Synes om

Sikke billeder :heart:

3 Synes om

Hold nu op, Dorte - du har da godt nok fået kat igen :hoho: Hvor er de søde - og trygge! Helt vildt trygge :heart: Men det har nok noget at gøre med, at det er Eife-katte :wink:

6 Synes om

Aaaw, skønne billeder :inlove: Hvad siger Mia og familien til det? :smil:

3 Synes om

De er faktisk ikke Eife-katte. Deres far er og mor er dog begge :hoho: Jeg har bare været involveret fordi deres opdrætter af personlige årsager ikke kan hjælpe lige nu :smil:

5 Synes om

Har foreløbig kun skrevet med hendes far - han nævnte at Diesel var lidt reserveret, og var spændt på hvordan han tog det.
Enig, han er knap så meget in your face som Peter - men ligefrem reserveret kunne jeg billeddokumentere, at han ikke virker… :wink:

7 Synes om

Nå, men det er jo kun godt, at der er flere opdrættere, der sørger for, at kattene har mod på tilværelsen trods omskifteligheder :slight_smile:

7 Synes om

Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at de har haft det godt hvor de kommer fra - havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at de ville være tillidsfulde ovenpå flytningen… :heart:

7 Synes om

OK. Reserveret er nok relativt :tihi: Tænker Mia ville elske at få sendt et par af billederne idag, hvis det er

2 Synes om

Det er ret typisk for racen at de reagerer sådan og det er det temperament vi opdrætter efter, men det stadig dejligt at se :love:

7 Synes om

Hvordan gar første døgn gået :blush:

1 Synes om