Lige til at blive glad i låget af
Hvor ser det dejligt ud. Tillykke til jer alle.
Ej, hvor er det fedt, stort tillykke med dem
Sikke billeder
Jeg er så glad på dine vegne @DorteH
Stort tillykke til både katte og mennesker - det ligner et “match made in heaven”
Åhr, man bliver jo helt rørt (snøft!)
Tillykke med dem. De kan vist godt fornemme, de er velkomne
Udsigten da jeg vågnede
Ralphs seng har altid været erklæret kattefri zone om natten - indtil Peter…
Man skulle jo tro at de havde boet hos jer altid.
Åååååh
Sikke billeder
Hold nu op, Dorte - du har da godt nok fået kat igen Hvor er de søde - og trygge! Helt vildt trygge
Men det har nok noget at gøre med, at det er Eife-katte
Aaaw, skønne billeder Hvad siger Mia og familien til det?
De er faktisk ikke Eife-katte. Deres far er og mor er dog begge Jeg har bare været involveret fordi deres opdrætter af personlige årsager ikke kan hjælpe lige nu
Har foreløbig kun skrevet med hendes far - han nævnte at Diesel var lidt reserveret, og var spændt på hvordan han tog det.
Enig, han er knap så meget in your face som Peter - men ligefrem reserveret kunne jeg billeddokumentere, at han ikke virker…
Nå, men det er jo kun godt, at der er flere opdrættere, der sørger for, at kattene har mod på tilværelsen trods omskifteligheder
Jeg er i hvert fald ikke i tvivl om, at de har haft det godt hvor de kommer fra - havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at de ville være så tillidsfulde ovenpå flytningen…
OK. Reserveret er nok relativt Tænker Mia ville elske at få sendt et par af billederne idag, hvis det er
Det er ret typisk for racen at de reagerer sådan og det er det temperament vi opdrætter efter, men det stadig dejligt at se
Hvordan gar første døgn gået