Nu fik jeg set nærmere på billedet af Emil - anede ikke at hak i øret også var genetisk betinget…
![]()
Det er måske noget med den der personlighed - fremme i skoene, du ved ![]()
Sådan et hak i øret har Bastian også. Han har åbenbart haft en spændende ungdom… ![]()
Nu er Pete jo stadig kun en knægt - og det er ikke mere end et par dage siden, han ekspederede Adolf ud fra matriklen, så der er måske ikke skudt helt ved siden af… ![]()
De bedsteste tur-buddies…
![]()
Hjemme igen- og selvom det er weekend, skal det hele jo ikke gå op i fornøjelse, så Pete trak straks i arbejdstøjet:
De har da fået et helt fantastisk nyt hjem hos dig Dorte ![]()
Og vi har fået et par helt fantastiske katte - win/win… ![]()
Man siger vist, at i mørke er alle katte grå - men de brune er nu lidt bedre kamuflerede… ![]()
![]()
EDIT: Har ferie i denne uge, så efter knap 2 timers udflugt, puster vi nu ud i “Trivhuset”… ![]()
Nu når Manse ikke kunne være i virkeligheden hos jer mere, hvor er jeg så glad ved @Eva_K fik dig overtalt,
forstår virkelig dig men at være nervøs
Hvor hvor jeg dog glæder mig på dine vegne og du fik de to her, at,der jævnligt triller en tåre når jeg ser nyeste opdatering
Jeg er også så småt ved at ha’ tilgivet @Eva_K… ![]()
Og du har helt ret - Manse kunne ikke ha’ valgt et bedre stand in-team! ![]()
Jeg tror så heller ikke, at Pete og Diesel kunne have valgt et bedre hjem, hvis de selv havde skullet vælge ![]()
P & D er jo mit første møde med racekatte - og ud over at jeg kan vinge de temperamentsmæssige avlsmål af som beståede, må jeg også konstatere at jagtinstinktet i hvert fald ikke er avlet ud! ![]()
En lind strøm af mus, de tidligere omtalte harekillinger, 2 muldvarpe og et par ikke-indentificerede fugle (kun fjer tilbage…) er hidtil hjembragt og oftest spist - indenfor, aner ikke hvor mange der fortæres på fangststedet… ![]()
De tager vel stillingen “ansat som huskat på gård” alvorlig. ![]()
Jeps - og de lever i den grad op til det stillingsopslag, som jeg ikke vidste jeg havde lagt op… ![]()
![]()
Jep, européer er gode til det der med jagt.
Der nedlægges lidt af hvert alene i vores indhegnede have ![]()
Jeg kan forresten ikke huske hvor vi snakkede om pletter på de klassisk tabby maver, men fik lige dette forleden af en af mine killingekøbere. Der kan man da se pletter ![]()
Jeg kan heller ikke huske i hvilken forbindelse det kom op, men har til gengæld konstateret, at de har pletter begge to - ved ikke lige hvordan jeg kunne overse dem i første omgang… ![]()
Tillykke til alle ![]()
Men hvor var du og din mand, verdens heldige med i fik de to dejligste stribede misser