2 Europé brødre søger ikke længere nyt hjem

Det glæder mig at det går så godt, og det glæder mig at Eva fik dig overtalt. :wink:

5 Synes om

Sådan tro jeg alle katte ejer har det :heart: :broken_heart: :heart:

Og det er så nemt sagt, og så nemt og fortælle sig selv

Men og få usikkerhed overbevist det er meget svært

2 Synes om

I dag er både chefen og souschefen på kontoret… :smirk_cat::smirk_cat:

25 Synes om

:hjertekat: :thumbup:

2 Synes om

Man sku’ sgu’ ha’ været chef… :smirk:

28 Synes om

:smelter:

3 Synes om

Okay og det var så endnu bedre end det første billede. :grin: Tak for at dele dem, de gør mig i godt humør.

6 Synes om

Har haft fornøjelsen af verdens mest cool hest i 22 år - og P kandiderer til titlen VMC kat…
Ralph skiftede en knækket lægte i hegnet - de her to befandt sig på den viste position under forløbet, også mens den blev savet til med motorsav… :cool::smirk_cat::horse:

23 Synes om

Det er to meget gode chef er du har fået ansat :heart: :love:

2 Synes om

Nervefaste, som min mor ville have sagt :heart_eyes:

7 Synes om

Bromance… :heart:

26 Synes om

Fra hø-runden i morges - de er ved at være fuldbefarne staldmestre begge to… :smirk_cat: :smirk_cat:

27 Synes om

Hvis jeg nu ikke havde været skidtræd for jinxe, havde jeg sgu’ skrevet til @Eva_K og sagt tak for nudging’en… :see_no_evil::smirk::heart:

26 Synes om

Jeg får smil på læben hver gang du deler billeder af dem, så glad for de kom hjem til dig/jer. :smelter:

9 Synes om

Man bliver åbenbart tørstig af at arbejde så hårdt - Diesel trængte til tår vand efter dagens runde (vandtruget på nederste billede)

21 Synes om

Det ser nu ud til at sådan et par fine racekatte alligevel godt kan finde ud af at begå sig ude på landet :sweat_smile:
Jeg glæder mig over at de to drenge fik lov til at flytte over til dig :heart:

10 Synes om

Det bliver du også nødt til - hvis jeg ikke husker helt forkert, ydede du et vist bidrag til nudging’en… :sunglasses:

6 Synes om

Jeg nævnte vist bare i en bisætning, at man godt kan gå hen og blive glad for et par stribemisser med stamtavle :innocent:

12 Synes om

OK - kalder du det her en bisætning, så ku’ jeg da godt tænke mig at se, hvad du kategoriserer som indlæg i debatten…? :thinking: :smirk:

5 Synes om

Min familie siger tit at jeg kan gøre enhver kort historie lang, så det der må klart kunne kategoriseres som en bisætning :person_shrugging::grin:

7 Synes om