Jeg fik lige fortalt af SineGry, at Zooplus.de har 20% rabat på nogle ting.
Og jeg fandt da også følgende på deres forside:
Men mit tysk er godt nok ikke, hvad det har været. Det var ret godt engang, men når man ikke har brugt det i 15 år, så mister man jo en hel del.
Men vil reklamen der ikke sige, at der er 20% rabat på ALT - undtagen hø, grus og sand?
Tiemahrung ved jeg ikke, hvad betyder. Ordbogen.com vidste det heller ikke.
Og så kan jeg heller ikke lige se, hvor den rabatkode skal tastes ind henne.
Men det er da et lækkert tilbud, når man nu skal have købt en masse ind til prinsernes ankomst.
Alt efter hvad det der Tiemahrung betyder, så må der jo være rabat på både foder, kradsetræ og legetøj. Men desværre ikke på kattegrus.’
Rabatkoden tastes ind i et felt i “indkøbsvognen” lige inden du taster dig videre til betalingen
Fik også den der mail i går og står tilfeldigvis og mangler vådfoder (ellers plejer jeg “altid” at få de der mails et par dage efter jeg har bestilt noget ) Er der et “mindste beløb” man skal købe for, for at få rabatten?
Jeg lavede en prøvebestilling på noget grus og noget foder - og indtastede koden… det går ikke, så får man denne infoboks, om hvilke varegrupper koden gælder til:
Ho ho ho… jeg loggede lige ind på min Zooplus.de konto og så i mine detaljer.
Eks-kærestens kreditkort står stadig registreret derinde, da det var hende, der betalte sidste gang.
Er der nogen, der skal have noget med? Penge er ikke noget problem!
(Just kidding - SÅ ond er jeg heller ikke. Men ikke langt fra. )
Umiddelbart tror jeg ikke, at man skal bestille for noget bestemt beløb. Ellers skal det jo stå i det banner.
Hmmm skal man så bestille over 2 gange - og dermed betale 2 x fragt, hvis man både skal have noget inden for rabatgrupperne og noget uden for??
Men dvs ingen foder eller grus.
Kradsetræ og legetøj kan jeg da i hvert fald læse mig frem til, at man får rabat på. Plus noget mere som jeg ikke forstår.
[quote=DaneX;229529]Ho ho ho… jeg loggede lige ind på min Zooplus.de konto og så i mine detaljer.
Eks-kærestens kreditkort står stadig registreret derinde, da det var hende, der betalte sidste gang.
Er der nogen, der skal have noget med? Penge er ikke noget problem!
(Just kidding - SÅ ond er jeg heller ikke. Men ikke langt fra. )
Umiddelbart tror jeg ikke, at man skal bestille for noget bestemt beløb. Ellers skal det jo stå i det banner.
// Martin[/quote]
-LOL Minder mig om engang jeg skulle bestille foder. Normalt står jeg for betalingen for alt der har med kattene at gøre, men kæresten havde så købt nogle småting på zooplus. Senere skulle jeg så bestille foder for over 600kr…og gæt hvilket kort der var indtastet?..UUUUPS! :klapper: Godt man har netbank
Jep - selvom rabatten ikke gælder foder og grus, så er der stadig en del, der kan/skal indkøbes til prinserne.
Og en Fresh Flow drikke fontæne skal de skam også have. Det var mine sidste missere rigtig glade ved og de drak i hvert fald en masse, hvilket jo er godt, når de primært får tørfoder.
Og derudover skal de måske have et større kradsetræ med det samme. Selvom jeg ikke er imponeret over Zooplus’ kvalitet, når det kommer til de produkter.
Og så skal de selvfølgelig også have en masse legetøj.
Nullerputteseng kan de jo få herinde fra.
Arj, hva er det for noget det her. Jeg skulle lige prøve at bestille en masse ting, og da jeg så kommer til indkøbskurvs osv, så står der ik nogen steder man kan indsætte den kode der. Til sidst så har den bare bestilt
Tilgengæld er der ingen penge på mit kreditkort? Hmmm?
Hvis der mastercard (mit er lige som et visa electron) eller visa electron, så får du en mail om at der er problemer med betalingen. De var ganske irriterende, for de blev ved med at sende noget nær den samme mail 5-6 gange… Så bad dem om at annulere til sidst.
Hvis det er første gang du bestiller er der en kode indsat i forvejen (lige over der hvor du vælger hvilket land pakken skal sendes til. Der skal gerne være et “link” lige under koden, som aktiverer feltet. Derefter sletter du koden og skriver den anden Håber det gav mening… -surrender
[quote=Bølle-missen;229660]Hvis der mastercard (mit er lige som et visa electron) eller visa electron, så får du en mail om at der er problemer med betalingen. De var ganske irriterende, for de blev ved med at sende noget nær den samme mail 5-6 gange… Så bad dem om at annulere til sidst.
Hvis det er første gang du bestiller er der en kode indsat i forvejen (lige over der hvor du vælger hvilket land pakken skal sendes til. Der skal gerne være et “link” lige under koden, som aktiverer feltet. Derefter sletter du koden og skriver den anden Håber det gav mening… -surrender[/quote]
Jamen der var netop ingen kode indsat, for det blev det fulde beløb. (Derfor panikken).
Det er et visa electron kort, så de kan slet ikke hæve noget på det når det står i 0 kr. Jeg har lige sendt en mail til dem på engelsk, så det håber jeg de forstår. Kunne dog ikke huske mit ordre nummer pga min panik over den gik igennem så håber de kan finde den alligevel.
Jeg prøvede igen bagefter, og ku nu godt finde hvor koden skulle indsættes… doh. Så er det bare at vente til på fredag hvor pengene går ind så jeg kan bestille Og så håber jeg dælen dulme de annulerer den inden fredag. Puha.
[quote=Natascha;229663]Jamen der var netop ingen kode indsat, for det blev det fulde beløb. (Derfor panikken).
Det er et visa electron kort, så de kan slet ikke hæve noget på det når det står i 0 kr. Jeg har lige sendt en mail til dem på engelsk, så det håber jeg de forstår. Kunne dog ikke huske mit ordre nummer pga min panik over den gik igennem så håber de kan finde den alligevel.
Jeg prøvede igen bagefter, og ku nu godt finde hvor koden skulle indsættes… doh. Så er det bare at vente til på fredag hvor pengene går ind så jeg kan bestille Og så håber jeg dælen dulme de annulerer den inden fredag. Puha.[/quote]
Så håber vi at de stadig har tilbud. For skal også selv vente til fredag
Og da jeg jo ikke fatter noget som helst af tysk (selvom jeg arbejder mellem rødby-puttgarden ) Så trykkede jeg jo bare videre, og pludselig ku jeg ik komme videre, men alle mine varer stod der… så gik det op for mig at jeg havde bestilt.