20% rabat hos Zooplus.de?

[quote=kamikaze;229695]Jamen så må du bare have 16 mere…så er en Drinkwell 360 lige i øjet.

Jeg kan til enhver tid skaffe dig en sød kammerat til Bølle-bøllen…så har du også en undskyldning for at købe en Drinkwell 360 :rock:
[/quote]

Regner med at skulle være plejemor for hittemislinger, når vi finder på plads i den nye lejlighed :ok: Så der skal nok blive noget at se til for Bølle :tihi:

Og Brita, jeg er altså ikke sikker på jeg tør få Kamikaze-mislinger. :sshh: Tænk hvis al den manglende opdragelse smitter af på Bølle?? -what

[quote=Bølle-missen;229697]Regner med at skulle være plejemor for hittemislinger, når vi finder på plads i den nye lejlighed :ok: Så der skal nok blive noget at se til for Bølle :tihi:

Og Brita, jeg er altså ikke sikker på jeg tør få Kamikaze-mislinger. :sshh: Tænk hvis al den manglende opdragelse smitter af på Bølle?? -what[/quote]

Noget der mangler (læs: ikke er der) smitter ikke :rock:
Den VAR nu også en hittemis jeg tiltænkte ham Bølle-frøet
Har jo ingen mislinger (endnu) og de man ikke har, kan ikke sælges :tihi:. Men man kan blive skrevet op til en hittemis/misling :fin: til enhver tid :ok:

Undskyld, Martin. For al den OT-snak…

Det gør skam ikke spor.
Jeg OT’er jo selv ret meget herinde i andre tråde. :smiley:

// Martin

Martin, før du bestiller en masse, så tjek lige her først:

http://www.avifauna.dk/katteartikler-c-357.html?osCsid=756a0ceac06f87bc481b597f6025074f

Ofte er det ligeså billigt som zooplus, og så kan du jo køre der forbi når du skal hente misserne.

Når du skal herover af i august, er du da nød til at kigger her forbi også, og se alle mine misser. (den sætning lyder altså lidt…)

Jeg giver gerne både middag og en soveplads så du kan smage den lokale øl, der helt klart smager bedst i store mængder…:fløjte::fløjte::fløjte:

[quote=alleos7;229720]Martin, før du bestiller en masse, så tjek lige her først:

http://www.avifauna.dk/katteartikler-c-357.html?osCsid=756a0ceac06f87bc481b597f6025074f

Ofte er det ligeså billigt som zooplus, og så kan du jo køre der forbi når du skal hente misserne.[/quote]

Jeg har handlet der før.
Men det er ikke lige på vejen. Det ligger jo helt nede ved grænsen.

[quote=alleos7;229720]
Når du skal herover af i august, er du da nød til at kigger her forbi også, og se alle mine misser. (den sætning lyder altså lidt…)

Jeg giver gerne både middag og en soveplads så du kan smage den lokale øl, der helt klart smager bedst i store mængder…:fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

Jamen skulle jeg ikke også forbi jer med en mis-levering fra Bittersweet, når jeg skulle til Jylland?

// Martin

[quote=alleos7;229720]Martin, før du bestiller en masse, så tjek lige her først:

Ofte er det ligeså billigt som zooplus, og så kan du jo køre der forbi når du skal hente misserne.

Jeg giver gerne både middag og en soveplads så du kan smage den lokale øl, der helt klart smager bedst i store mængder…:fløjte::fløjte::fløjte:[/quote]

HEEEY! Der var den jo…! Den der kradsesøjle til væghjørner… :lys-ide: Nå, men borede en anden op på den anden side af hjørnet. Så det gør sig vist ud for det samme… :sshh:

[QUOTE=alleos7;229720]http://www.avifauna.dk/katteartikler-c-357.html?osCsid=756a0ceac06f87bc481b597f6025074f

Jeg giver gerne både middag og en soveplads så du kan smage den lokale øl, der helt klart smager bedst i store mængder…:fløjte::fløjte::fløjte:[/QUOTE]

Kig endelig forbi Dorte - men kradsetræernes søjler er for kleine med deres 9 cm i diameter. F.eks. er Robusta 14½ cm. det giver altså noget mere stabilitet:-)

Du kan også kigge forbi Gundsømagle og se mine Robusta’er - jeg har også en hovedpudesamling jeg gerne viser frem …

[quote=alleos7;229720]

Nu har du nævnt den øl så mange gange, at jeg får lyst til at smage den :fløjte:

For lige at skrive lidt OT til jeres OT…

Så har jeg siddet og regnet lidt på priserne og jeg tog et tilfældigt kradsetræ på både Zooplus.de og .co.uk.

.de: 99,00 euro x kurs 7,4451 = 737,06 kr - 20% rabat = 589,65 kr
.co.uk: 69,90 pund x kurs 8,4640 = 591,63 kr

Altså sparer man 1,98 kr ved at købe kradsetræet i Tyskland end i England lige pt.
Og da man sikkert vil købe noget, som man ikke får 20% rabat på i Tyskland, så kan det stadig bedst betale sig at købe i England.

Tog lige et eksempel mere på en bananblads kurv…
.de: 458,02 kr (med rabat)
.co.uk: 388,50 kr

Så det kan vist godt betale sig at kigge priserne på begge sider i gennem. Der kan sikkert også findes produkter, der er billigere i Tyskland. Men så snart den 20% rabat ophører, så tvivler jeg på, at der findes nogen.

// Martin

Nå, men jeg sad skisme lige og kedede mig lidt … eller også var jeg bare nysgerrig.
For nu tog jeg min indkøbsliste over ting, jeg skulle have og fandt prisen på begge steder.

Tørfoder - KLART billigst i England.
Kattegrus - En anelse billigere i Tyskland
Legetøj - meget blandet. Noget er op til dobbelt så dyrt i det ene land og noget andet er dobbelt så dyrt i det andet land.

Eksempler:
(og lad være med at grine af læder dingleren! Jeg vidste sgu ikke, hvad jeg ellers skulle kalde den, så jeg vidste hvad det var, hehe)

.de    .co.uk
Hill's Adult 15 kg              707,21   575,47
Hill's Kitten 10 kg             543,42   440,04
Whiskas Okse snacks 60 gr         9,60    10,92
**8 gummibolde                   20,79    22,77
*Safari sæt m/4 stk legetøj      15,43    23,61
Clicker                          14,83    10,07
*Kong Kickeroo                   23,76    42,23
***Fjer på stang                  7,68     8,37
*Fjer på snor                    11,85    29,54
**Læder dingler                  16,02     8,37
Cat Dancer                       17,81    24,55
*6 mus                           20,79    33,01
***2 pak plysmus                 23,76    20,23
**Kattetunnel                   118,53   100,72
***Fresh Flow Deluxe            213,82   253,07
Fresh Flow filtre                35,14    33,77
***Extr. Classic+Porta21 dåse   108,62   109,19
Golden Grey 14 kg                85,54    92,26
-------------------------------------------------
                              1.994,60 1.838,19

Det billigste fra hver side (+ekstra porto): 1.724,36

*   = På tilbud i Tyskland
**  = På tilbud i England
*** = På tilbud i begge lande

Nu er det så styk priser, jeg har angivet. Nogle ting vil man jo nok købe mere end 1 af. Så vil der i længden kunne være større fordel i at købe fra begge steder.

Men når de 20% rabat (som er indberegnet i priserne, der hvor den gælder) er udløbet, så er der ikke så meget at hente på legetøj, fontæner, kradsetræer osv.

// Martin

[quote=DaneX;229818]Nå, men jeg sad skisme lige og kedede mig lidt … eller også var jeg bare nysgerrig.
For nu tog jeg min indkøbsliste over ting, jeg skulle have og fandt prisen på begge steder.

Tørfoder - KLART billigst i England.
Kattegrus - En anelse billigere i Tyskland
Legetøj - meget blandet. Noget er op til dobbelt så dyrt i det ene land og noget andet er dobbelt så dyrt i det andet land.

Eksempler:
(og lad være med at grine af læder dingleren! Jeg vidste sgu ikke, hvad jeg ellers skulle kalde den, så jeg vidste hvad det var, hehe)

.de    .co.uk
Hill's Adult 15 kg              707,21   575,47
Hill's Kitten 10 kg             543,42   440,04
Whiskas Okse snacks 60 gr         9,60    10,92
**8 gummibolde                   20,79    22,77
*Safari sæt m/4 stk legetøj      15,43    23,61
Clicker                          14,83    10,07
*Kong Kickeroo                   23,76    42,23
***Fjer på stang                  7,68     8,37
*Fjer på snor                    11,85    29,54
**Læder dingler                  16,02     8,37
Cat Dancer                       17,81    24,55
*6 mus                           20,79    33,01
***2 pak plysmus                 23,76    20,23
**Kattetunnel                   118,53   100,72
***Fresh Flow Deluxe            213,82   253,07
Fresh Flow filtre                35,14    33,77
***Extr. Classic+Porta21 dåse   108,62   109,19
Golden Grey 14 kg                85,54    92,26
-------------------------------------------------
                              1.994,60 1.838,19

Det billigste fra hver side (+ekstra porto): 1.724,36

*   = På tilbud i Tyskland
**  = På tilbud i England
*** = På tilbud i begge lande

Nu er det så styk priser, jeg har angivet. Nogle ting vil man jo nok købe mere end 1 af. Så vil der i længden kunne være større fordel i at købe fra begge steder.

Men når de 20% rabat (som er indberegnet i priserne, der hvor den gælder) er udløbet, så er der ikke så meget at hente på legetøj, fontæner, kradsetræer osv.

// Martin[/quote]

.oO(Sidder Martin mon stadig på værkstedet?? :tihi:)

hehe dog ikke - jeg slap med at vente blot 7 timer gab
Det var så bare 3 timer mere end hvad de havde regnet med fra starten af.

Jeg lavde lige en liste over de ting jeg skal have fra .de og en fra .uk og det blev 300 kr billigere i tyskland :slight_smile:

Hvad har de største besparelser været på og har det været i større mængder?

// Martin

Så det kan faktisk betale sig at tjekke priser… Men jeg tror hvis man overvejende vil købe foder, så er det fra .uk… :rock:

[quote=DaneX;229844]Hvad har de største besparelser været på og har det været i større mængder?

// Martin[/quote]

Puha, det ved jeg ikke. Jeg smed det bare i indkøbskurven begge steder, og smed priserne ind på valutakurser :slight_smile:

Skal så lige siges, at det her kun var hundeting :slight_smile:

Nu har jeg ikke checket priser på vådfoder, da jeg har ladet mig fortælle, at hvis man primært vil fodre med tørfoder, som jeg, og kun en gang i mellem vil give noget vådt, så kan det ligeså godt betale sig at købe noget af det billigere i supermarkedet, da det alligevel er primært vand.

Så jeg ved ikke, om vådfoder også er klart billigst i England.

// Martin

[quote=kamikaze;229699]
Har jo ingen mislinger (endnu) og de man ikke har, kan ikke sælges :tihi:. [/quote]

Der er åbenbart ikke meget Steen Bagger i dig … :høhø:

[quote=DaneX;229847]Nu har jeg ikke checket priser på vådfoder, da jeg har ladet mig fortælle, at hvis man primært vil fodre med tørfoder, som jeg, og kun en gang i mellem vil give noget vådt, så kan det ligeså godt betale sig at købe noget af det billigere i supermarkedet, da det alligevel er primært vand.

Så jeg ved ikke, om vådfoder også er klart billigst i England.

// Martin[/quote]

Nåh nej… Ikke på den måde. Men nu får Bølle vådt hver dag. Og Kong Bølle VIL have sheba domes og Gourmet Gold…:rock: Det koster en formue i butikkerne og kun halvdelen på zooplus.co.uk… Men mente nu også tøfoder :slight_smile: Der er jo alligevel 100-125,- forskel på den tyske og den britiske… :slight_smile:

Og 10kg Hill’s Kitten koster immervæk 569,- herhjemme :S