20% rabat hos Zooplus.de?

Sheeba Dome 6 x 80 gr:
Tyskland 44,22 kr
England 39,70 kr
Ca. 10% besparelse

Gourmet Gold 8 x 85 gr:
Tyskland 29,71 kr
England 33,71 kr
og her er det dyrere i England

// Martin

Og det må vel i øvrigt egentlig bevise, at jeg stadig er jyde på trods af 11 år her i København nu, når jeg går priser sådan i gennem for at finde små besparelser. :høhø:

[quote=DaneX;229855]Sheeba Dome 6 x 80 gr:
Tyskland 44,22 kr
England 39,70 kr
Ca. 10% besparelse

Gourmet Gold 8 x 85 gr:
Tyskland 29,71 kr
England 33,71 kr
og her er det dyrere i England

// Martin[/quote]

Nåh ja. Men der er jo ingen besparelse i at købe de to ting ved hver sin og skulle betale porto fra to steder. Desuden kan jo oplyse dig om at når de er på tilbud herhjemme… F.eks. i Bilka… Så er der 3 for 30,- :uha:

Det, man typisk køber i supermarkedet i Danmark, indeholder af uransagelige årsager sukker og/eller kornprodukter - begge dele er ting, katte ikke har for 5 øre behov for, tværtimod.

Til samme pris kan man få lødigt vådfoder med stort indhold af kød og kødbiprodukter (eller fisk ditto) på zooplus.co.uk.

Der vil for øvrigt altid være en smule forskel på saldoen, alt efter hvad man køber og hvor meget man køber af det - også selvom fragten på den tyske side er ca. dobbelt så høj som på den engelske.

Så foretager man enten et valg om, hvor man vil handle, eller checker samtlige priser på samtlige enkeltprodukter, man kunne tænkes at bestille og bestiller så fra den billigste (dvs. laver minimum to bestillinger, for man kan jo også checke den franske, polske, italienske osv. osv. side, nu man er igang) :slight_smile:

Nej, nej, det ved jeg godt.
Det var blot for at illustrere at noget er billigere det ene sted og noget det andet sted, så man skal lige gøre op, hvad man vil købe og hvor meget. :slight_smile:

Så det er ikke alt foder, der er billigst i England.

// Martin

[quote=Temple Bar;229863]
Der vil for øvrigt altid være en smule forskel på saldoen, alt efter hvad man køber og hvor meget man køber af det - også selvom fragten på den tyske side er ca. dobbelt så høj som på den engelske.

Så foretager man enten et valg om, hvor man vil handle, eller checker samtlige priser på samtlige enkeltprodukter, man kunne tænkes at bestille og bestiller så fra den billigste (dvs. laver minimum to bestillinger, for man kan jo også checke den franske, polske, italienske osv. osv. side, nu man er igang) :)[/quote]

Ja, hvis man kan og gider at bøvle med at forstå fransk, polskk og italiensk :slight_smile:

Men nu var der med min liste jo over 200 kr at spare på det indkøb ved at bestille fra begge steder - også når 2 x fragt er betalt.
Og typisk vil man jo bestille mere end et par poser kattegrus og måske mere end 2 poser mad, hvis man har en del katte. Og mere end 1 fjer-legetøj - der køber man måske 10.

Som sagt alle priserne er for 1 stk produkt, så besparelsen vil blive større endnu, hvis man gider tage tiden og bøvlet til det.

// Martin

Personligt bestiller jeg altid fra .uk… Har prøvet at sammenligne nogle gange, men har altid fået en billigere pris på den britiske…

[quote=DaneX;229870]Ja, hvis man kan og gider at bøvle med at forstå fransk, polskk og italiensk :slight_smile:

Men nu var der med min liste jo over 200 kr at spare på det indkøb ved at bestille fra begge steder - også når 2 x fragt er betalt.
Og typisk vil man jo bestille mere end et par poser kattegrus og måske mere end 2 poser mad, hvis man har en del katte. Og mere end 1 fjer-legetøj - der køber man måske 10.

Som sagt alle priserne er for 1 stk produkt, så besparelsen vil blive større endnu, hvis man gider tage tiden og bøvlet til det.[/quote]

Min pointe er bare, at det er en meget teoretisk liste og jeg derfor kunne lave en, der viser det stik modsatte ved at lægge nogle andre varer på. :slight_smile:

For nylig var der 10% rabat på alt på den tyske side og i den forbindelse lavede jeg en bestilling, der også inkluderede to kollegers forbrug. Den kaninløbegård, den ene skulle have, var ca. 200 kroner billigere på den engelske trods rabatten på den tyske. Kaninfoderet, den anden skulle have, var nogle kroner billigere på den engelske, igen trods rabatten. Og måske/måske ikke havde jeg kunnet spare en tyver ved at bestille vådfoder fra den tyske, men jeg gad ærlig talt ikke checke.

Jeg smider den sgu lige i denne tråd…

Er der nogen, der har erfaringer med Gold Line serien fra Zooplus?
De ser lidt ekstra robuste ud og så er de på tilbud i øjeblikket + den ekstra 20% bonus.

Til 2250 kr inkl. fragt.

// Martin

[quote=DaneX;229929]Jeg smider den sgu lige i denne tråd…

Er der nogen, der har erfaringer med Gold Line serien fra Zooplus?
De ser lidt ekstra robuste ud og så er de på tilbud i øjeblikket + den ekstra 20% bonus.

Til 2250 kr inkl. fragt.

// Martin[/quote]

HOLD DA HELT OP!!! -what Det er jo gigantisk… Hvor mange katte skulle du have?? :?

:høhø: :høhø: :høhø:

Ja, det ved man jo aldrig, hvad det ender med :wink:

Men Helle mener jo, at det er nogle vildbasser, så de skal da have noget at fare rundt i. :slight_smile:

Men ellers skal det være det, som du også har linket til ovre i den anden tråd. Det er et flot træ. Og så er køjerne vaskbare hvilket jo er et plus.

// Martin

[QUOTE=DaneX;229940]Ja, det ved man jo aldrig, hvad det ender med :wink:

Men Helle mener jo, at det er nogle vildbasser, så de skal da have noget at fare rundt i. :slight_smile:

Men ellers skal det være det, som du også har linket til ovre i den anden tråd. Det er et flot træ. Og så er køjerne vaskbare hvilket jo er et plus.

// Martin[/QUOTE]

-LOL -LOL Sælger de også røde løbere på zooplus? :klapper: :klapper:
Hold da op for nogle forkælede kræ du får :thumbup: (for forkæles, det skal prinser da?) :tihi:

[quote=Itzy Bitzy;229950]-LOL -LOL Sælger de også røde løbere på zooplus? :klapper: :klapper:
Hold da op for nogle forkælede kræ du får :thumbup: (for forkæles, det skal prinser da?) :tihi:[/quote]

Ja selvfølgelig skal de da det.
De skal da have det godt og jeg vil hellere spare på mine egne goder, for at de kan få det bedre. :slight_smile:

Og hvis de skal have et ordenligt træ, så skal der jo spares andre steder.

// Martin

Puuuuha…

Jeg tør næsten ikke trykke OK til at bestille.

Pt. har jeg for lige knap 5.000 kr i min indkøbskurv. Men jeg synes jo, at jeg har brug for det hele.
Og med 2.000 kr for misserne så bliver det jo noget af en sparemåned. :thumbdown:

Men hva’ … jeg har før kunne leve på rugbrød og leverpostej. Og jo, jeg synes, det smager godt. :smiley:

// Martin

[quote=DaneX;231703]Puuuuha…

Jeg tør næsten ikke trykke OK til at bestille.

Pt. har jeg for lige knap 5.000 kr i min indkøbskurv. Men jeg synes jo, at jeg har brug for det hele.
Og med 2.000 kr for misserne så bliver det jo noget af en sparemåned. :thumbdown:

Men hva’ … jeg har før kunne leve på rugbrød og leverpostej. Og jo, jeg synes, det smager godt. :smiley:

// Martin[/quote]

Ja, og mit argument ville være

tænk på, hvor meget jeg har sparet :stuck_out_tongue:

Selvfølgelig :slight_smile:
Og alene på den 20% rabat blev der sparet 84 euro. Det er jo også værd at tage med. :slight_smile:

Men det er skam bestilt.

// Martin

[quote=DaneX;231710]Selvfølgelig :slight_smile:
Og alene på den 20% rabat blev der sparet 84 euro. Det er jo også værd at tage med. :slight_smile:

Men det er skam bestilt.

// Martin[/quote]

Du skulle have taget to med det samme - du havde sparet det dobbelte :fløjte:

Aaaarh… prinserne kan godt dele en maxi-tissebox :slight_smile:
Og de må også nøjes med det ene træ jeg har bestilt (+ den bette jeg købte i Aldi + den Kattens No 1 Eiffel som jeg skal hente i Jylland, når jeg er derovre).

Og 1 Fresh Flow må også kunne gøre det. :wink:

Tilgengæld er der meget, jeg har købt masser af. Jeg burde have mad og grus nok til i hvert fald et stykke ind i det nye år.

// Martin

Det er nemlig kvindelogik det der :høhø:

Prinserne kommer vist ikke til at lide nød, det næste stykke tid :thumbup:
Jeg tør ikke gå derind og kigge, det vil ikke være godt for min konto.