3 piger og en dreng kig selv:-)

her mine små babyer,som jeg nyder meget:)

Hvilken race er de??

De er ellers nuttede :slight_smile:

[quote=Mig og Mille T;137317]Hvilken race er de??

De er ellers nuttede :)[/quote]

tak skal du have:) de er abysinere sortsølv ns

Hvor er de søde :wehuu:drengen må være ham der er allerbagerst på billede to. Han kan slet ikke komme til for pigerne :tihi:

taaak:hjerte:han er nu ellers fremme i skoenen nok,en lille spilopmager med frække ører,men pigerne kan han ikke slå,de er allerede primadonnaer,men super dejlige og kælne.:slight_smile:

:wehuu: hvor gamle er de??

de er født den 27 januar, så de er 1 måned og 1 dag gamle idag:)tiden flyver afsted puha.

Nåååårh de er bare kære -lovelove

De ser rigtig søde ud :hjerte: Det bliver spændene at se om de klarer op i farven eller de bliver ved med at være så “snavsede”. Det er utroligt så stor forskel der er på farveudviklingen på Aby og Somali :slight_smile:

ja glæder mig til at se hvordan de udvikler sig,den ene af pigerne ser lovende ud,men lidt for tidligt at sige endnu,og hun har samtidig,det mere (fluxsation(staves) næse) end sin mor,så det er positivt,men farkatten har lidt mere “snavs” i sølvet end mormis, så det bliver rigtigt spændende.:)tak for ordene:hjerte:

Nåååå de er godt nok dejlige:wehuu: Stort tillykke med dem:hjerte:

tak skal du have sine gry:):):)-love

Åhhh hvor er de dejlige :wehuu:

Jamen, hvor er de da kære :wehuu::wehuu::wehuu:

Stort tillykke med dem :slight_smile:

Åhhh, hvor ER de da bare dejlige de små :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Overnuttede og dybt charmerende dejlige :wehuu::wehuu::wehuu::hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er de bare rigtig skønne, tillykke med dem, man kan da ikke undgå at blive forelsket :wehuu::wehuu::wehuu:

MVH
Gitte

Jeg blev helt forvirret af den seng de ligger i :S

Men hvor er de dejlige :wehuu:

De ser nuttede ud.
Jeg troede du opdrættede briter?

[quote=Vivi_Fletcher;137529]De ser nuttede ud.
Jeg troede du opdrættede briter?[/quote]

jamen det gør jeg skam også i sølv,men har også sølv aby:):)taak-love