8 ugers (z)iatalinger

Ja, nu hvor der gik zzzzz i alle navnene må Jan og Charlys killinger vel være en slags z-kuld. :tihi:

Men om ikke andet fik jeg taget et par billeder af de små pragtfulde møgunger. :hjerte:
Nu er de 8 uger gamle og rigtige racerbiler med små dirrende halespidser når de løber/hopper/vælter/kolbøtter rundt omkring.

Fra venstre:
Rozlynn, Zymphony, Breeze og Zukii

Zymphony, Breeze og Zukii

Der snuppes en lille tår. Yathzee, Rozlynn, Zymphony, Sukii og Breeze.

Rozlynn og Zukii blev trætte

Tanzania… WOW for et spottet mønster hun har… Det er MEGET heldigt for mig og min bank at hun er korthåret!:høhø:

Moster Scala og Breeze

Yathzee :inlove:

Scala, Breeze og Jazzminh

Tanzania og Yathzee

Zymphony har tabt hovedet mens hun sov:uha:. Yathzee og Tanzania ligger og bobler inde bagved.

Jazzminh, Breeze og Zukii :hjerte:


Yazzminh

Zukii

Og så giver Mutter lige en tår mere. :tihi:

Og så får I altså også lige et bonusbillede af Halo.

Så er enden vist god eller hvad man nu siger. -LOL

Zymphoni er da noget af det sødeste :hjerte: (Note til selv: Du kan IKKE lide siatalere, du kan SLET IKKE lide siatalere!)

Ih, hvis ikke det ville slå Nobby ihjel ku man da næsten finde plads til en dumbo som Yazzminh :hjerte:

:wehuu::hjerte::hjertehop:

Zukii er altså ret sød. Det er nok meget godt at Fanni ikke vil dele… :ups:

Man skal ikke kigge Zymphony alt for dybt i øjnene. Hun har simpelthen et blik som fuldstændig opsluger en. Jeg var nær gået i fælden flere gange igår! Det er nogen faaaaarlige øjne hun har!

Både Tanzania og Zukii er sådan nogen totalt frygtløse tøser, som bare tonser derudaf. Zukii har dog liiiige et gear mere end Tanzania, hun har simpelthen et eller andet eksplosivt i numsen, hende Zukii.

Rozlynn virker mere som en normal siataler. :høhø:

Jazzminh er en bandidos! Men nøøøøøøj en kælen lille outlaw. :hjerte:

Yathzee virker ikke totalskadet af at bo med SÅ mange tøser, han er efter sin egen mening en rigtig farlig gut! Hvis nogen husker Toulouse fra Aristocats. Toulouse fft fft fft!! - YouTube Når han ikke leger puma, er han faktisk ufatteligt fredelig og “chillax”-typen. :inlove:

Og Breeze… Hun lader til at lide af det samme “stakkels-mig” syndrom som Scarface ikke er vokset ud af endnu. -LOL

Jeg har sagt, at jeg gerne tager Yazzminh for hun er sgu lidt for lækker

:uha: Så skal Zukii slet ikke herhjem, for jeg har rigeligt i min speed-ramte Korat!:rolleyes:

Jeg skal vist have snakket et par alvorlige ord med Camilla(dkkorat) om den 3 årige “killing”, som hun har prakket mig på. :muhaha: :tihi:

De gonnok fiiine!! :thumbup:

Så skal du vist være hurtig på aftrækkeren Anne, Jazzminh er måske allerede optaget!

[QUOTE=velfa;1104405]:uha: Så skal Zukii slet ikke herhjem, for jeg har rigeligt i min speed-ramte Korat!:rolleyes:

Jeg skal vist have snakket et par alvorlige ord med Camilla(dkkorat) om den 3 årige “killing”, som hun har prakket mig på. :muhaha: :tihi:[/QUOTE]

:klapper: Jeg vil bare, ganske roligt, sige at jeg har nedlagt forbud, veto, krav, whatever om at Halo og Zukii ALDRIG nogensinde skal lave et kuld sammen. Idet at jeg kraftigt mistænker at det vil forsage et kuld af regulære naturkrafter.

[QUOTE=Barky;1104408]Så skal du vist være hurtig på aftrækkeren Anne, Jazzminh er måske allerede optaget!

:klapper: Jeg vil bare, ganske roligt, sige at jeg har nedlagt forbud, veto, krav, whatever om at Halo og Zukii ALDRIG nogensinde skal lave et kuld sammen. Idet at jeg kraftigt mistænker at det vil forsage et kuld af regulære naturkrafter.[/QUOTE]

Det tror jeg du har fuldstændigt ret i! :kryds:

Jeg ku’ nærmest ikke være hurtigere… mener hun var få dage gammel da jeg sagde “HAPS HAPS til Struer STRAKS… eller om 12 uger” :wink: :stuck_out_tongue:

Nå okay så nupper jeg bare Zymphony

[QUOTE=Anne Korsbakke;1104410]Jeg ku’ nærmest ikke være hurtigere… mener hun var få dage gammel da jeg sagde “HAPS HAPS til Struer STRAKS… eller om 12 uger” :wink: :stuck_out_tongue:

Nå okay så nupper jeg bare Zymphony[/QUOTE]

:tihi: Det er ikke mig du skal sige HAPS til. Det er Jan eller Charly. :høhø:

De er godt nok ikke særlig kønne … :snydt:

Årh, små lækkerbasser… :wehuu:Min yndlings er Zukii… :inlove:

Hold nu da helt fast hvor er de skønne :smelter:

Nuuurh hvor er de fine <3

Ja Maja, du trænger til en orientaler eller to :rock:

:smelter:

Godt man ikke skal have en kat mere til flokken, eller noget … :wehuu:

Hvis nogen har det lidt svært med de helt spæde siatalere, skal de da bare kigge på dem i denne størrelse… :hjerte: