Aaarrrrrgghhhh

Er der nogen, der vil købe en kat BILLIGT?

Ochta har lige bidt mig i fingeren - 2 steder - da jeg ville kigge på hendes kløer -lynogtorden

Møgkatten er MEGET billigt til salg lige nu :fuck:

av min finger

Nååårrrrhhh Jane…

Tag en kiks - en TUC kiks :ok: Sååå er jeg sikker på, at ochta slikker fingeren i stedet for at bide den.

[quote=Annette O;129383]Nååårrrrhhh Jane…

Tag en kiks - en TUC kiks :ok: Sååå er jeg sikker på, at ochta slikker fingeren i stedet for at bide den.[/quote]

Hun er møgsur lige nu, og det er jeg også. Jeg tror bare, jeg skal gå i seng og skumle :argh:

Følger det plaster, jod og et klippekort til skadestuen med den blodtørstige??

-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=Eva;129390]Følger det plaster, jod og et klippekort til skadestuen med den blodtørstige??

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

Det burde der gøre! Dumme hystade-kat -grrrierdumme

:tihi:

Ja helt ærligt -what

Hmmm - måske skulle du fedte lidt for hende inden???

:fløjte:

:tihi:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg napper hende… men nu har nu sikkert ombestemt dig ???

:tihi:

Jeg napper hende… men nu har nu sikkert ombestemt dig ???

:tihi:[/quote]

Nej, min finger er simpelthen så øm i dag, og jeg kan slet ikke skrive med den. Så tag du hende bare… Men Flemming vil sikkert ikke af med hende, så enten skal du være hurtig, eller også skal du overtale ham!

Du må da se at få opdraget den kat.
Nuuiii, jeg ville blive tosset, hvis en af mine katte bed mig.
Men jeg er nok også meget sart :smiley:

[quote=Vivi_Fletcher;129623]Du må da se at få opdraget den kat.
Nuuiii, jeg ville blive tosset, hvis en af mine katte bed mig.
Men jeg er nok også meget sart :D[/quote]

Tro mig, jeg er også tosset! Jeg ved bare ikke lige, hvordan vi skal vænne hende af med at bide, hver gang hun skal have kigget på sine kløer.

:pote::pote:

Jeg ER på vej…

(pas nu på med den finger - har du en stivkrampevaccine der er i orden ?)

:græde:

Ved jeg heller ikke. Jeg har aldrig haft katte, der har bidt andet end i leg - og det må de så heller ikke her i huset, så der siger jeg nej og smider dem væk.
Men den duer nok ikke for dig - for det vil jo bare være en belønning, at blive sat ned.

Vores tidligere Brite Molly, fik også bidt mig nogle gange når jeg skulle kigge hende i munden, DET gad hun ikke, hun var hysterisk med sin mund. Men efter hendes gigt, hvor hun fik en pille hver dag holdt hun op med det pjat, det kunne ikke betale sig, for pillen skulle hun have.-høhø

:tihi: Therese, det er helt ovre i Vejen - god rejse :tihi:

:):slight_smile:

Tak, søde ----- jeg starter ciklen lige om snart :tihi:

Vil du med ??

Jeg giver mad og drikke undervejs - og forventer at være fremme om ca. en lille uges tid.

-høhø-høhø

[quote=Vivi_Fletcher;129638]Ved jeg heller ikke. Jeg har aldrig haft katte, der har bidt andet end i leg - og det må de så heller ikke her i huset, så der siger jeg nej og smider dem væk.
Men den duer nok ikke for dig - for det vil jo bare være en belønning, at blive sat ned.[/quote]

Altså vi har skam forsøgt at opdrage på hende, hun har aldrig bare fået lov. Der er heller ikke andre af vores katte, der kunne finde på den slags! Problemet er, at hun har så stærk en psyke, at hvis noget ikke passer hende, så skal hun nok få det til at stoppe på den ene eller den anden måde.

Og nej, det hjælper jo ikke at sige nej og sætte hende ned, så ved hun jo bare, at det virker til næste gang. Men da hun satte 2 tænder i min finger og bed til, så havde jeg altså ikke lyst til at blive ved med at holde hende.

Jeg ER på vej…

(pas nu på med den finger - har du en stivkrampevaccine der er i orden ?)

:græde:[/quote]

Jeg fik en for en 7-8 år siden, så det burde være i orden. Kan faktisk ikke huske om jeg har fået en senere også.

[quote=Therese;129650]:):slight_smile:

Tak, søde ----- jeg starter ciklen lige om snart :tihi:

Vil du med ??

Jeg giver mad og drikke undervejs - og forventer at være fremme om ca. en lille uges tid.

-høhø-høhø[/quote]

Bare du ikke kommer lørdag, da skal vi til Sjælland, men vi skal nok vinke, hvis vi ser dig undervejs :slight_smile:

:lys-ide::lys-ide::lys-ide:

Jamen :

Så sparer jeg da turen, søde !

Tag kræet med i bilen og så mødes vi et sted her på øen.

:wehu::wehu::wehu: