Så er der åbent for tilmelding til udstillingen i Brædstrup i Brædstruphallerne, Skovvej 29C, 8740 Brædstrup på www.jyrakudstilling.dk
Der er sidste tilmelding den 24. december 2010 kl. 18,00.
Tema udstilling
Af forskellige årsager har planlægningen af Brædstrup udstillingen taget sit helt eget liv, og vi er derfor endt med at vi denne gang vil prøve at lave tema udstilling! Emnet er Wild West, og udstillerne er derfor meget velkomne til at være med på spøgen. Vi præmierer begge dage bedste wild west udstillingsbur samt bedst udklædte wild west udstiller!
Dommere:
Dieter Filler, CH - I, II, IV
Dorte Kaae, DK - I, II, IV
Britta Busse, D - I, II
Sarah Johnson, GB - IV (dømmer kun én dag)
Angelika Kneifel, D - All round
Rolf Voehringer, CH - All round
Marie Westerlund, S - II, III
Sabine Drieling, D - III
Kristiina Rautio, SF - I, II, IV
Hannah Jensen, S - I, II
Hallo - var der ikke noget med, at du gerne ville have mere hvidt :høhø:. Be careful what you wish for, you might get it Ååååh, det er kun masochister der opdrætter bimser! Der må være noget galt med os et eller andet sted -what
KH
Susanne
Jeg kunne godt finde på at komme som steward - gider ikke have missere med efter den behandling vi fik sidste gang :S Men Brædstrup er trods alt ret tæt på Silkeborg, så kommer nok og giver en hjælpende hånd (og kigger i de forskellige shops) :høhø:
Ja jeg mente nok at det jylland … Hmm øv, ja så er der nok ikke store chancer for vi kan komme med… Ville så gerne prøve at udstille Cigurd, mest for hyggens skyld
Du kan jo nøjes med at komme den ene dag… Hvis du efterlyser nogen at køre med, så dukker der som regel nogen op, som skal samme vej
Brædstrup er rigtig let at køre til - man tager E45 til Horsens, og ved afkørsel 56 kører man af, drejer vestpå mod Lund og Silkeborg - så er der kun 15 km til Brædstrup - lige ud af landevejen, man kan faktisk slet ikke fare vild :høhø:
VH
Susanne
Stiller lige et totalt begynderspørgsmål - bær over med mig:ups:
Hvordan og hvorledes med 2011 kontingent til klubben, skal det være betalt inden Brædstrup hvis man skulle ske at komme til at melde sig til en udstillingsdag?
[quote=Susanne W;496568]Du kan jo nøjes med at komme den ene dag… Hvis du efterlyser nogen at køre med, så dukker der som regel nogen op, som skal samme vej
Brædstrup er rigtig let at køre til - man tager E45 til Horsens, og ved afkørsel 56 kører man af, drejer vestpå mod Lund og Silkeborg - så er der kun 15 km til Brædstrup - lige ud af landevejen, man kan faktisk slet ikke fare vild :høhø:
VH
Susanne[/quote]
Nej det selvfølgelig rigtig nok… Det må jeg lige tænke over… synes stadig det er lidt langt, når jeg bor helt i Hvidovre
[quote=Gizzemissen;496572]Stiller lige et totalt begynderspørgsmål - bær over med mig:ups:
Hvordan og hvorledes med 2011 kontingent til klubben, skal det være betalt inden Brædstrup hvis man skulle ske at komme til at melde sig til en udstillingsdag?[/quote]
Jaaaaa… det skal det faktisk. Medlemsskabet udløber pr. 31. december, men jeg tror nu ikke vi ligefrem smider folk ud hvis ikke lige de når det - det plejer vi i hvert fald ikke Årets vigtigste girokort (læs: kontingentet, haha!) skulle gerne være klar til udsendelse i starten af næste uge - det er i hvert fald den køreplan vi har haft længe, vi skal bare lige have stakkels Mette Mejdal ovenpå igen efter Middelfartudstillingen Det hele er længe forberedt, vi skal “bare” lige være enige med trykkeren.
VH
Susanne
Ja - der er liiidt langt, det er rigtigt nok - men det kan sagtens lade sig gøre, også selv om du måske ikke finder kørelejlighed. DSB er din ven:
[LEFT] [/LEFT]
Afg. 05:40 fra Hvidovre station
Ank. 05 56 i Høje Tåstrup
Afg. 06:12 fra Høje Tåstrup
Ank. 08:42 i Horsens
Og så finder vi bare nogen, der henter dig på banegården! Der går en hel dag på at være på katteudstilling - også selv om man evt. bor tæt på Men det er som regel smadderhyggeligt.
VH
Susanne
gruble gruble…gider jeg melde Delights pelstot af en søster til…den må jeg lige tænke lidt over…men når det er så tæt på…så kunne jeg jo overveje evt at gå steward…eller bare komme og kigge på…grubler lige over det nogle dage
Havde bare en rigtig ubehagelig oplevelse hos en bestemt dommer… Som overhovedet ikke kunne finde ud af at give nogen form for konstruktiv kritik, så fik nærmest at vide at min kommende avlskat var den grimmeste kat hun nogensinde havde set :S Så jeg har egentlig ikke lyst til at tage mine missere med en anden gang når man bare får sådan en omgang l*** smidt i hovedet. Og det giver man 250 kr og bruger en hel dag på… Det gider jeg bare slet ikke.