Åbent for tilmelding i Brædstrup

ja det kunne det bestemt Gitte… uff så må jeg heller se at komme i omdrejninger…skal have pelstotten omregistreret…hun skal have tilføjet et tabby på tavlen… gad vide om jeg kan nå det ???

Nu er jeg ikke så meget inde i det med udstillinger…og jeg kender slet ikke din kat…men lad os nu antage, at dommeren havde ret, at katten bare ikke er god, altså dens type, leve op til standard o.s.v.

Så er det vel også konstruktiv…om end negativ…kritik, at få at vide, at det nok alligevel ikke er en kat der bør satses stort på m.h.p. at bruge den til avl, hvis man vil noget seriøst i avlen i forhold til racen.

Nu har jeg tilmeldt Unni til lørdag :thumbup:
jeg overvejer stadig om jeg har råd til, at slæbe Yasha med… det afhænger jo altså lidt af Devouee :S

dog må jeg lige se, for starter noget jagttegn nu her, og jeg ved endnu ikke om skydetræningen kommer til at ligge lørdag eller søndag…
og søndag skal jeg altså hjem på jagt, medmindre der er skydetræning, så der kan jeg ikke udstille:tihi:

Kun lige en omgang brok omkring det online tilmelding : Jeg er tvunget til at skrive, at Unnis mor er huskat, “bare” fordi, at Unni er huskat…
det er da ikke pænt gjort over for Pussy :tihi:

[quote=GitteS;496586]jamen så har jeg allerede været inde og melde 2 tøser til, dog kun lørdag
Marbeja´s Daylight Delight EXO ungdyr
Primula Huskatte Hun

mvh
Gitte[/quote]
hep hey - er et så ikke lige før vi “bare” gør som i Middelfart?:slight_smile:
det var da hygsomt - synes jeg i hvert fald :ups:

Jeg vil også udstille nå! Jeg savner det pludselig rigtig meget, og savner Rasputin og Takara rigtig meget. Rasputin kom på scenen sidst han blev udstillet. Ville bare så gerne have haft ham med igen :ked:

Jeg har endda overvejet at tage Isis med på udstilling igen, men dels bryder hun sig ikke ret meget om det, og dels har hun en stor skaldet plet på halsen. Men tænker jeg kommer alligevel - bare uden kat desværre.

Ejjjjj hvorfor har jeg ikke nogen kat at tage med på udstilling.

Jeg har lige nøjagtig burgardinet som ville passe godt til en western, så skulle det bare pyntes af med en saloon, lågen kunne være fængslet og og og…

[quote=KKH;496615]Ejjjjj hvorfor har jeg ikke nogen kat at tage med på udstilling.

Jeg har lige nøjagtig burgardinet som ville passe godt til en western, så skulle det bare pyntes af med en saloon, lågen kunne være fængslet og og og…[/quote]
Det er da lige før du må ud og låne en kat :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg skal liiiige se hvordan det går i Svinninge, før jeg ved om jeg kommer med Max under armen :slight_smile:

I er bare så vilde i JYRAK - I har nærmest ikke overstået den ene udstilling før I er klar med den næste :smiley:

Og eftersom at weekendens udstilling var så godt organiseret og fyldt med rare mennesker (udstillere, arrangører og publikummer), ja så er vi jo nød til at deltage igen.
Selvom vi skal hjemmefra klokken MEGET tidligt :slight_smile:
Eller køre allerede fredag?

Er der showhotel igen?
(helst et med bedre styr på priser end Comwell :høhø:)

Askja og Missebarnet deltager igen.

Og den weekend passer mig bare SÅ godt.
Jeg fylder rundt om tirsdagen - og nu har jeg alletiders gode undskyldning for IKKE at holde fødseldagsfest!

[quote=PiaR;496626]I er bare så vilde i JYRAK - I har nærmest ikke overstået den ene udstilling før I er klar med den næste :smiley:
[/quote]
Så skulle du nu have set os søndag aften, da vi var næææsten færdige med at pakke ned. Vi kvinder slæbte os op i cafeteriet og ventede lige på at “mænnerne” blev færdige - Dorthe og jeg væltede bare rundt på gulvet og lignede et par strandede hvaler, stort set ude af stand til at gå længere - yndigt syn uden tvivl :rolleyes:

Er der showhotel igen?
(helst et med bedre styr på priser end Comwell :høhø:)

Askja og Missebarnet deltager igen.
Vi glæder os til at se jer igen! Mht. overnatning så har vi denne gang ikke noget decideret show hotel, MEN lidt tips har jeg da:
Rent økonomisk (og balsam for sjælen!) er det faktisk en fin idé at booke gourmet ophold på Hotel Opus i Horsens! Her skal dommerne være, og hvis du giver mig et praj, så får I jeres gourmetmiddag flyttet op sammen med os andre til dommermiddagen! Den bliver så ikke på 5 retter men blot 3, til gengæld er der lidt husets (ganske udmærkede!) rødvin med i prisen, som der ellers ikke er på gourmet ophold. Jeg arbejder på hotellet og har derfor kunnet lave en fin aftale med køkkenet - og hvem kan overhovedet spise 5 retter :smiley: Det koster lidt at have kat med på værelset, desværre kan jeg ikke på samme måde handle med rengøringen (de er stadig meget stramme i betrækket efter sommerens oplevelser med hundefolket i forbindelse med verdensudstillingen i Herning, og de havde såmænd også grund nok til at hidse sig op - hundefolket ødelagde lige det hele for os andre der!) Anyway, bedste bud er at ringe dem op og bede om at tale med Jannie og henvise til vores arrangement - tlf. 76 25 72 00
Der er også Scandic Hotel i Horsens - de har ligeledes gode weekendpriser, men det er ikke helt så lækkert et hotel. Til gengæld mener jeg at vide, at de kun tager et engangsbeløb for dyr på værelset, hvor Opus tager pr. dag.
Jørgensens Hotel skal du ikke spilde tiden på - deres pris for dyr på værelset er helt horribel, kr. 200,- pr. kræ pr. døgn!!
VH
Susanne

Susanne - du frister!

Gourmet-ophold tiltaler mig i den grad.
Og jeg har jo trods alt næsten fødseldag i den weekend, så Michael bør jo bestemt have muldvarpen op af lommen, ikk?

Åh, ja. Med skal jeg. Men med hvor mange katte og hvornår? :?
Tror lidt det bliver til begge katte med lørdag, og så gå steward søndag :slight_smile:

[quote=PiaR;496633]Susanne - du frister!

Gourmet-ophold tiltaler mig i den grad.
Og jeg har jo trods alt næsten fødseldag i den weekend, så Michael bør jo bestemt have muldvarpen op af lommen, ikk?[/quote]
Jo - i den grad :thumbup: Og i virkeligheden vil han også kunne lide det :høhø:
VH
Susanne

[quote=Susanne W;496624]Det er da lige før du må ud og låne en kat :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

Nahhhh det skulle da være min egen der sad i fængsel :høhø:

Men håber at tema udstillingerne er noget som fortsætter, for jeg synes altså det er genialt til at spice udstillingerne lidt mere op. :slight_smile:

Der er dælme lige så langt når jeg d. 5 december tager turen over til sjælland for at være med på Racekattens juleudstilling i svenninge… :S
Dahm - det tager hele 5 timer at køre der over heeelt herover fra vestjylland af… hehe…

Jeg dukker op begge dage - ved endnu ikke om det bliver med eller uden kat…
Meen hvis jeg vel og mærket kan få lov at gå steward ved den ønskede dommer denne gang - så bliver jeg stik-i-rend pige for JYRAK igen… :smiley:

[quote=trillingsgaard;496645]Der er dælme lige så langt når jeg d. 5 december tager turen over til sjælland for at være med på Racekattens juleudstilling i svenninge… :S
Dahm - det tager hele 5 timer at køre der over heeelt herover fra vestjylland af… hehe…[/quote]

Ja men har tænkt lidt over det, og tror den første udstilling må blive en der ligger her på sjælland :S

Det kan jeg godt forstå :slight_smile:

Der kommer 2 udstillinger i Køge i starten af det nye år, både i januar og februar :slight_smile:

Ja hvis det er din og kattens første udstilling ville jeg nok heller ikke lige vælge en der ligger så langt væk… :slight_smile: