Ældre kat og tænder

Stor :kram: og :lys:

Ud fra de ting du har skrevet, lyder det til den helt rigtig beslutning, du traf det bedste valg for din kat, selv om det gør ondt på dig.

1 Synes om

:lys:
:kram:

1 Synes om

Jeg prøvede desperat at holde fast i et halmstrå men i aftes kunne jeg bare mærke at nu skulle det være slut. Hun fik det bare mere og mere dårligt :crying_cat_face:

Men hold fast hvor gør det ondt :crying_cat_face:

:lys:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

Det gør altid ondt, også selv om man ved at det er det eneste rigtige :troste:
God rejse Troldemis :lys:

1 Synes om

Det er jeg rigtig ked af at høre :cry: men du har taget den beslutning som var den rette for din kat og det er også en kærlighedserklæring, selvom det gør så pokkers ondt :broken_heart:

Hvil i fred Troldemis :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:broken_heart:

1 Synes om

Stort :kram: til dig. Jeg har læst med og er sikker på du har taget den rigtige beslutning :kram:
Det gør desværre så hjerteskærende ondt at tage afsked, de er jo et familie medlem :heart:

1 Synes om

:kram: :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt. Nogle gange er den største gave vi kan give vores dyr altså at de ikke skal lide mere

:kram:

3 Synes om

Ja ingen dyr skal lide på min vagt :heart:
Men det er en hård omgang og en uforklarlig følelse af tomhed :crying_cat_face:

Hun havde en stor kræftknude (sagde dyrlægen det var, ved ikke om man kan vide det er kræft hvis man ikke har testet den).
Hun blev lige tjekket forrige uge, undrer mig de ikke fandt den der. Jeg fandt den første selv for få dage siden. Kan sådan nogle vokse meget hurtigt?

1 Synes om

Kræft hos kat er ofte meget hurtigt udviklende, så ja. Og det gør mig ondt for dig - men tænk at have levet 17 gode år. Det er ikke mange katte forundt. Der er mange minder at trøste sig lidt på.
VH
Susanne

4 Synes om

Ok, synes i hvert fald lige pludselig det gik hurtigt ned ad bakke :crying_cat_face::crying_cat_face:

Har kun hendes datter Bella på 13 nu. De havde ikke nogen glæde af hinanden men hun virker på en måde også påvirket og har gjort det nogle dage. Hun er måske påvirket af situationen også?

Hvordan reagerer katte normalt når en i flokken dør?

Det gør ondt at miste, uanset det er det rette :troste:

Jeg tror ikke, der er nogen normal for, hvordan katte reagerer, når der forsvinder en kat fra flokken. Nogle katte savner den, der er væk - andre kan ligefrem blomstre op, hvis de pludselig får mere plads efter en mere dominerende kat. Og endelig er der også dem, der er fuldstændig uanfægtede.

Til gengæld kan din Bella sikkert godt mærke på dig, at der foregår noget, og at du ikke er, som du plejer. Det kan sagtens påvirke hende.

4 Synes om