Aftensmad - august 2010

Så er vi inde i en ny måned, så jeg laver en ny aftensmadstråd.

Jeg lægger selv ud:
Toscana-marineret laks med svitset champignon/spidskål og tomatsalat

Vi skal have vores livret i dag :slight_smile:

Det er gratis mad :rock::rock:

Vi skal have koteletter i fad med ris i dag :savle:

I går fik vi lasagne og i morgen tager vi lasagne resterne :savle: :savle: :savle: :savle:

Vi skal ha’ prutte tærte :tihi:

Tærte med en masse porrer, forårsløg og bacon

Vi fandt en svinemørbrad til 30 kr pga. dato :smiley: så den skal vi have, og ovenbagte kartofler og andre rodfrugter, samt brun sovs -høhø
God mad på Caspers sidste dag i ferien.

[quote=Eife;418724]Vi fandt en svinemørbrad til 30 kg pga. dato :smiley: så den skal vi have, og ovenbagte kartofler og andre rodfrugter, samt brun sovs -høhø
God mad på Caspers sidste dag i ferien.[/quote]

Jeg er helt sikker på I bliver godt mætte, hvis I skal spise det hele :tihi:

Min eks. er i gang med at lægge fliser på gulvet i køkkenet, så jeg må ikke gå derud før engang i morgen … så jeg kommer nok til at bestille pizza, hvis jeg skal have noget at spise … ærgeligt - ærgeligt :fløjte:

Jeg skal have forårsruller - nemt og bekvemt :thumbup:

Jeg håber det holder tørt for vi skal grille. “Kom til” at købe 2 styk 500 grams marinerede svineflanke-et-eller-andet med kort dato pris som vi skal have sammen med hvidløgsflutes og hvad vi ellers lige kan nå at finde i en søndagsåben Fakta undervejs :tihi:

Vi skal have skinkemignon med friske bønner svøbt i bacon, fyldte champignon og råstegte nye kartofler. Dertil en bearnaise sauce a la Knorr

Champignon og svøbte bønner fik jeg ideen til fra denne tråd:[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=15214[/ame]

(Må være blind eller noget, for så slet ikke at denne tråd var blevet oprettet :sorry:)

[quote=Annette O;418714]Vi skal have koteletter i fad med ris i dag :savle:

I går fik vi lasagne og i morgen tager vi lasagne resterne :savle: :savle: :savle: :savle:[/quote]

Hvis jeg kan finde et par kotteletter i fryseren tror jeg også jeg vil lave det i næste uge :savle:

Her hjemme tror jeg det bliver lasagne-rester fra i går samt en salat med parmesan og avocado:yatta:

Jeg har i dag lavet svensk pølseret :smiley:

Vi har fået wok mad. Chili rejer med grøntsager, kokosmælk og lidt grov pasta. Det var faktisk ret godt, lang tid siden vi har lavet sådan noget mad :slight_smile:

Tømmermænds-mad: Grillede hotdogs!

Vi får “dovenskabs-mad” …sushi :stuck_out_tongue:

Det er simpelthen også bare SÅ lækkert:) Uhm, heldige dig:høhø:

Jeg har spist flødebollelagkage - så jeg skal ikke have mere i dag.
IH…hvor blev den god :savle: - det syntes gæsterne også…:slight_smile:

[quote=Mona Jensen;419005]Jeg har spist flødebollelagkage - så jeg skal ikke have mere i dag.
IH…hvor blev den god :savle: - det syntes gæsterne også…:)[/quote]
Det lyder virkelig lækkert! Håber du har haft en dejlig fødselsdag:ballon:

Stegt flæsk med persille sovs :savle: