Aftensmad i januar

Wienerschnitzel med dreng, stegte kartofler og ærter. Is til dessert :savle:
Hilsen Lisbeth

Vi skal have nakkekoteletter med flødekartofler og salat :slight_smile:

En god gammeldaws ostemad med sennep på nybagt rugbrød! Uhmmm!!

Trætte og godt brugte efter Brædstrup-udstillingen = pizza, chips m. dip. rødvin og diverse andre usunde ting :slight_smile:

En stk rugbrød , med røgt mørbrad og frisk kværnet peber, og en med ost , 2 tomater og et par stave agurk og gulerødder.Og ind til videre kan jeg holde det i mig:kryds:

Og hvor har jeg lyst til at være usund med chips , men det byder huset pt ikke på:thumbdown:

Åh de gode gamle dage, hvor man fik et glas cola og en håndfuld chips ,når man som barn var syg :thumbup:

Pomfritter og nuggets… Dovenskaben længe leve

Krebinetter med kartofler, stuvede ærter og gulerødder, broccoli og gulerødder :slight_smile:

Ååååhhhhh - vi fik en himmelsk grønkålssuppe hos min totalt yndlingssvigermor!
Det har jeg ikke fået i mindst 20 år, og det var lige præcis så godt som jeg huskede.

(og vi har fået med hjem til i morgen, mums mums MUMS)

Den fane melder jeg mig under…

Indbagt pizza med en iskold dåsecola til…gudemad når man er smadret :thumbup:

efter Brædstrup…indkøb i Netto i Horsens…entrecote og skivede kartofler…manden min havde dog selv sørget for at tage mad, så vi gemmer det til søndagsmiddagen…

[quote=PiaR;529950]Ååååhhhhh - vi fik en himmelsk grønkålssuppe hos min totalt yndlingssvigermor!
Det har jeg ikke fået i mindst 20 år, og det var lige præcis så godt som jeg huskede.

(og vi har fået med hjem til i morgen, mums mums MUMS)[/quote]

Og nu står gryden og bobler med mere himmelsk grønkålssuppe!

Ih det smager såååå godt, jeg har ikke fået det siden jeg var en stor tøs :slight_smile:

Mørbradgryde med kartoffelmos :savle:
Hilsen Lisbeth

Her har jeg fået en råkostsalat med en dressing af hytteost, skummetmælksyoghurt naturel og en god sennep.

Rester: Brasede kartofler, koldt farsbrød og salat.

Heller ikke jeg, så min svigermor forbarmede sig i går og lavede en kææmpe portion.

:yikes:

Fattigmandsæggekage - det var hvad det ku’ blive til i dag . . . så er køleskabet også total tomt :surrender1:

Og jeg kan ikke udstå grønkål :blegne: :thumbdown:

I går var det jo Debbies fødselsdag så hun bestemte at vi skulle have hendes livret som er frikadeller med spinatsovs og franske kartofler :savle:

I dag har vi lavet biksemad af resterne :slight_smile:

Det er ikke så farligt som det lyder.
En dreng er jo bare en en tyk skive citron med frisk høvlet peberrod, godt med ansjosfilet og kapers.

En pige er så citron, benfri sild og kapers.