Aftensmad i januar

Jeg skal have chili con carne både til frokost og til aftensmad.
Det skal udnyttes at jeg er alene hjemme!

Uhm bliver helt lækkersulten - det er bare den skønneste sovs, der hører til forloren hare :thumbup:

Vi spiser ude i aften, så jeg ved ikke hvad det bliver :slight_smile:

Måske østers til at starte på :slight_smile:

meningen var faktisk noget pasta og kødsovs, men så fandt jeg nogle frysegrøntsager og friske snack peber som skulle spises, så det bliver nogle få nudler og masser af grøntsager i wokken :slight_smile:

Kæresten har lige ringet på vej hjemad, så han tager mad med hjem :slight_smile:
Det bliver til tournedos til ham og grillet kyllingebryst til mig :savle:

Rester fra i går - så mere hakkebøf med brun sovs og ovnbagte rodfrugter til mig…

Orkede ikke lave det stor efter show vask i dag
Nudler med lidt smør , frisk basilikum , og en lille skål med skivet tomater og feta og frisk kværnet peber. og lidt mere basilikum.

Her bliver det mørbradgryde med hjemmegjort kartoffelmos :savle:

Resten af pandekagerne fra i går og så laver vi nudler med grøntsager til.

Stegt ost på toast med masser af appelsin marmelade ovenpå :wink:

Kyllingebryst med ris og karrysovs :høhø:

Kartoffelmos med brændende kærlighed, og til dessert…sveskegrød med masser af flødeskum :savle:
Hilsen Lisbeth

I dag har jeg været i byen til frokost - fik rejecocktail ovnbagt laks og til slut en frugtsalat med råcreme.
Så i aften skulle det være let, så det blev bare til en råkostsalat med til yoghurt-dressing til.

Vi er lige ved at skulle sætte tænderne i en hakkebøf med bløde løg samt spejlæg.

Vi skal også have hakkebøf :slight_smile: (de er ved at blive stegt :p)
Dog er vores med pommes frittes, bearnaise og coleslaw :smiley:

Hvidløgsmarineret kyllingefilet med flødekartofler og friske cocktailtomater

Vi har fået boller i selleri :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Anden dag med [COLOR=green]Gullaschsuppe med kartoffel og selleri tern :)[/COLOR]

Idag stod den på skinketern lagt i appelsin og olivenolie, bagefter steget med hvidløg, julerødder og forårsløg. Og så ris til. Mums. :smiley:

I aften skal vi have Hakkebøffer (blandet med lidt forskelligt) omviklet med skinke og lagt på flødekartofler :savle: