Jeg skal have chili con carne både til frokost og til aftensmad.
Det skal udnyttes at jeg er alene hjemme!
Uhm bliver helt lækkersulten - det er bare den skønneste sovs, der hører til forloren hare
Vi spiser ude i aften, så jeg ved ikke hvad det bliver
Måske østers til at starte på
meningen var faktisk noget pasta og kødsovs, men så fandt jeg nogle frysegrøntsager og friske snack peber som skulle spises, så det bliver nogle få nudler og masser af grøntsager i wokken
Kæresten har lige ringet på vej hjemad, så han tager mad med hjem
Det bliver til tournedos til ham og grillet kyllingebryst til mig
Rester fra i går - så mere hakkebøf med brun sovs og ovnbagte rodfrugter til mig…
Orkede ikke lave det stor efter show vask i dag
Nudler med lidt smør , frisk basilikum , og en lille skål med skivet tomater og feta og frisk kværnet peber. og lidt mere basilikum.
Her bliver det mørbradgryde med hjemmegjort kartoffelmos
Resten af pandekagerne fra i går og så laver vi nudler med grøntsager til.
Stegt ost på toast med masser af appelsin marmelade ovenpå
Kyllingebryst med ris og karrysovs :høhø:
Kartoffelmos med brændende kærlighed, og til dessert…sveskegrød med masser af flødeskum
Hilsen Lisbeth
I dag har jeg været i byen til frokost - fik rejecocktail ovnbagt laks og til slut en frugtsalat med råcreme.
Så i aften skulle det være let, så det blev bare til en råkostsalat med til yoghurt-dressing til.
Vi er lige ved at skulle sætte tænderne i en hakkebøf med bløde løg samt spejlæg.
Vi skal også have hakkebøf (de er ved at blive stegt :p)
Dog er vores med pommes frittes, bearnaise og coleslaw
Hvidløgsmarineret kyllingefilet med flødekartofler og friske cocktailtomater
Vi har fået boller i selleri
Hilsen Lisbeth
Anden dag med [COLOR=green]Gullaschsuppe med kartoffel og selleri tern :)[/COLOR]
Idag stod den på skinketern lagt i appelsin og olivenolie, bagefter steget med hvidløg, julerødder og forårsløg. Og så ris til. Mums.
I aften skal vi have Hakkebøffer (blandet med lidt forskelligt) omviklet med skinke og lagt på flødekartofler