Aftensmad i januar

Blandede salatblade med røget og graved laks, grapefrugt, små tomater og waldnødder. Hertil en dressing af eddike, løg, ketchup, sukker, salt og peber. Dertil godt brød

hjemmelavet cæsar salat

Jeg har lige spist rugbrød med marineret sild … godt Annie ikke skal være i nærheden af mig i aften/morgen, for det plejer at gi’ luft i maven :høhø:

Hakkebøffer med løg, kartofler og brun sovs. Det blev lækkert, men puh, hvor er det fedt :tihi:

Jeg skal have et andebryst med salat til :slight_smile:

Vi skal have en grillet culotte med bagekartofler til.
Og lidt forskelligt grønt og flute.

SALAT :slight_smile:

Hjemmelavet skipperlapskows med rødbedder

Paprikagryde (rester fra i går) med kartoffelmos. :savle:

I går stod menuen på tortillaer med kødfyld og masser af salat til.

I aften kommer min bror så jeg disker op med hakkedrenge med hjemmelavet brun sovs og ovnbagte rodfrugter m.m. (i aften gulerødder, pastinakker, løg, hvidløg og bladselleri vendt i en frostpose med rapsolie, salt, peber og tørret persille :savle:)

I dag skal vi have stegeflæsk og persillesovs (persillen er fra haven og ligger i fryseren og venter bare på en sovs at hoppe i):savle:
Hilsen Lisbeth

I aften skal vi have ostefondue med diverse afskåret fra slagteren som tilbehør

Vi skal have vores absolutte livret i dag - nemlig gratis mad :rock:

Jeg tror nok, at det bliver til hakkebøffer med kogte kartofler og gulerødder og bearnaisesauce (den nemme fra knorr) til.

Ovnbagte pandekager med oksekødsfyld og cheddarost :savle:

Uhm…det skal jeg have i morgen :savle:

Jeg har spist knækbrød med hjemmelavet tunsalat.

Her blev det til en skålfuld havregryn med rosiner og skummetmælk:rock::rock::rock:

Må man spørge, hvordan du laver din tunsalat :?:slight_smile:

Vi skal have forloren hare, dækket af bacon med råstegte kartofler og ribsgele sovs :savle: